Tusen takk alle sammen, er veldig fornøyd med den. Og etter og ha lest så mye om Rolex og sett så mange flotte klokker her inne var ønsket stort om og få en på hånda. Valget stod i dag mellom en Omega PO eller denne. Men med begge klokkene i hånda ble det fort hjerte som bestemte, og da ble det jo Rolex. PO´en er veldig lekker den også, men det får bli en annen dag.
Marius M, ja det er en 1996 med Tritum. Så da har vi samme årgang. En nydelig klokke.
Rått, da vil den bare se finere og finere ut med alderen også da! Det er få ting som er flottere eller får hjertet til å slå fortere enn en pent men GODT brukt Rolex som begynner å få noen år på bena.
Grattis med fet klokke. Blir det Rolex (blir nok der) så er det denne som er den utvalgte. Kan ikke fordra den jævlige dato lupa.
Igjen....gratulerer.
Mvh
Timebandit.
Lumen er død på time markeringene og viserne, bare perla i bezelen som har litt lume. Jeg har lest litt om det der med tritum at lumen dør etter ca 12 år og at den får en fin patina etterhvert. Og det er ikke meg imot. =) Jeg var egentlig sugen på en Sub, men tror jeg beholder denne inntil videre. Pr nå har jeg ikke økonomi til flere enn en klokke og da syns jeg denne eller en sub dekker de fleste behovene. Dette er jo min første Rolex og jeg syns den er veldig behagelig og ha på seg, men blir nok nato på den innen kort tid. Liker den avslappede følelsen med nato. Takk igjen for gode ord alle sammen. Og gleder meg til og lese om og se mange flere nydelige klokker her inne.