Hodinkee med en spennende nyhet!

Kohe321

Støttemedlem
Medlem
19. okt. 2011
Innlegg
5.367
Følte at denne nyheten fra "Clymer og Co." hos Hodinkee fortjener en egen tråd, dette var jo mildt sagt spennende.

Artikkelen: https://www.hodinkee.com/articles/introducing-the-new-hodinkee-shop

Må si jeg er imponert over hvordan Hodinkee har utviklet seg de siste årene, og dette siste påfunnet deres er virkelig ambisiøst. Spesielt planen om å gjøre kjøp og salg av vintage klokker en enkel og bekymringsfri prosess kan bli skikkelig bra, og har stort potensiale til å skape noen gode ringvirkninger.

Hva synes dere? :)
 
Redigert:
Helt klart en bitteliten revolusjon, dette. Hvis de beholder de solgte vintageurene som referanser vil det jo bli et nokså unikt oppslagsverk for klokkekjøpere for hvordan polert/upolert, riktig lume osv. skal se ut på diverse modeller og årganger.

Hele gjengen er over middels begavet også, så jeg tilgir dem at de også er flinke til å blande business og innhold! Det skjer på en konstruktiv og svært velskrevet måte!
 
Redigert:
Hørt rykter om at dette ville skje en stund. Det er kult og alt det der, men jeg hadde nok håpet på noe mer spennende fra den kanten etter kapitalinnhentingsrunden i fjor.