Hopie sin samling av Seiko dykkere, masse bilder.

Dette var en samling som hadde gått meg hus forbi, og for en interessant samling! Liker Seikodykkere spesielt godt selv, og er på jakt etter en birthyear fra '86.
Har det kommet noe mer snadder inn siden sist oppdatering da? :) @Hopie

Denne tråden er årsaken til at jeg har Sumo og 6309-729A, begge er bruksfavoritter, særlig om sommeren, ved sjøen.
Mange takk!

Dette var en samling som hadde gått meg hus forbi, og for en interessant samling! Liker Seikodykkere spesielt godt selv, og er på jakt etter en birthyear fra '86.
Har det kommet noe mer snadder inn siden sist oppdatering da? :) @Hopie

Takk skal du ha @Skovdahl

Jeg har dessverre hatt en timeout fra TS en god stund nå, mange grunner til det. Den største var nok at lommeboken ikke hadde godt av det. Har vært inne og lurket litt innemellom, men nå er jeg tilbake! Det har dessverre ikke kommet noe nytt pga av økonomi, driver og studerer nå så inntekten er kraftig redusert. Dog skal sies at noe nytt er på vei inn nå som kommer til å passe fint inn i samlingen. Jeg kommer til å oppdatere den så snart den er i hende.

Det burde være mulig og finne en seiko birthwatch, den 6309-7040 som er avbildet over er fra 81, samme årgang som meg.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Preacher