Det er nok ikke umulig at man på sikt også vil kunne lage mekaniske horological smartwatches. Det ble ikke bekreftet, men spørsmålet ble heller parert enn direkte avkreftet.
Flott klokke, for all del. Men jeg skjønner ikke greien med den aktivitetsmålingen?! Det virker son om det å logge aktiviteten er viktigere enn selve aktiviteten, og da ser ikke jeg poenget.
Ja, jeg har pulsklokke til sitt bruk, men du ser ikke meg med noe fjasete dill av et armbånd. Min mening.
Flott klokke, for all del. Men jeg skjønner ikke greien med den aktivitetsmålingen?! Det virker son om det å logge aktiviteten er viktigere enn selve aktiviteten, og da ser ikke jeg poenget.
Ja, jeg har pulsklokke til sitt bruk, men du ser ikke meg med noe fjasete dill av et armbånd. Min mening.
Kan heller inte riktigt se poängen med en aktivitetsmätare på en dressklocka. Men sen så ser jag inte heller riktigt poängen med så kallade smart watches överhuvudtaget...