Hot or not?

Hot or not?

• Hot

Stemmer: 0 0,0%
  • Not

Stemmer: 0 0,0%

• Antall stemmer
    0
  • Avstemningen stengte .
Medlem
30. mai 2009
Sted
Sarpsborg
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg... Hadde skiva vært en anelse mørkere hadde jeg kjøpt den for flere dager siden, men nå klarer jeg ikke å bestemme meg :(
Lett spørsmål; hot or not:?:

pictwo2445.jpg

Flere bilder? Tipper mot Not nå, men om du har flere bilder kanskje jeg endrer mening.

Jeg liker fargen :) Synes den er klassisk.

Dersom du ikke kjøper den, gi meg linken :)

Veldig spesiell. Fargen kunne kanskje vært kul på en annen modell, men på en klassisk Datejust stemmer jeg NOT...

Datejust er en ikonisk modell.
Den fortjener en mer konservativ look.
Type sort, hvit, sølv e.l.
Men så er jo jeg en gammel, blodforgiftet tullebukk (iflg. min kone..).:mrgreen:

Ut i fra det bildet; Not.
Men, mange klokker har en tendens til å se bedre ut i virkeligheten enn på bilder.

Datejust er en ikonisk modell.
Den fortjener en mer konservativ look.
Type sort, hvit, sølv e.l.
Men så er jo jeg en gammel, blodforgiftet tullebukk (iflg. min kone..).:mrgreen:

Er nok litt konservativ her jeg sitter jeg med min "nye" Rolex med sort skive.
Stemmer not. ( dog med små bokstaver )

Takker så mye for alle synspunkter. Den nagende følelsen jeg hadde om ikke å kjøpe "Kermit" er nå endelig så det blir ikke noe kjøp.
Har fått litt "fot" for Air-King og Oyster P. Date så vi får se... ;)

Jeg ville hatt 10 stk av denne dersom det sto mellom den og en Airking. Er skiven original så skiller den seg iallefall ut! Og den ser sikkert finere ut i real life. Skiven kan du jo også bare bytte til en annen etterhvert. Sort eller rhodium med romertall er mine favoritt skiver på denne klokken. Er prisen på klokken ok så kjør på :)

Regards :)
AW

Nja, den grønne har jeg skrinlagt (og har jo iofs allerede en DJ).
Rent utssendemessig tiltaler disse meg;

Oyster P.
pictwo2001.jpg

Air-King
IMG_2140-1.jpg