Hublot-eiere: stå frem!

Velkommen til forumet Glenn. Diskusjonen om hvorvidt Hublet eller Rolex er for nyrike får andre ta, men hvertfall utrolig kult at du kjøper noe ikke alle andre har. Er denne 47 mm som andre King modeller?

Velkommen til forumet Glenn. Diskusjonen om hvorvidt Hublet eller Rolex er for nyrike får andre ta, men hvertfall utrolig kult at du kjøper noe ikke alle andre har. Er denne 47 mm som andre King modeller?

Hei

Ikke meningen og provosere noen, men ble litt provosert av alle som har så mye imot Hublot.

Ja samme størrelse som de andre King Power.

Ikke noe problem for min del hvertfall, jeg tror vi kommer til å se mye bra fra Hublot de neste årene. Hublot har nok måtte ofre litt for å komme dit de er nå, bla. dyre klokker med billig urverk osv. Vi får derimot håpe at de nå bruker sin kapital og nye urverksfabrikk til å tilføre klokkeverden noe nytt og spennende.

Velkommen til forumet!

Pent ur! Noe stort for meg, men jeg liker godt et par av modellene til Hublot. Hublot Big Bang var et av alternativene når jeg skulle kjøpe nytt nå, men falt atter en gang ned på Rolex. En dag though! Så blir nok en Big Bang på meg.

Endelig:D
Selvsagt skal man bære Hublot uten overhodet antydning til skam!

Dette er en tøff og fin klokke - jeg støtter absolutt dine betraktninger Hublot vs. Rolex/ Breitling generelt. Dog så er nok de Rolex-eiere her inne svært bevisst på sine valg og bærer de med stolthet uten at jeg tror det ligger stor "show-off" mening bak det......

For meg hadde 47mm blitt for stort- regner med at du har relativt store håndledd?

Velkommen til forumet og la for guds skyld ikke la Hublot-hatere overhodet påvirke deg videre. Forumet trenger mangfold utover Rolex og Omega;)

Etter å ha hatt flere Rolex og Breitling (som ALLE har) har jeg endelig kvittet meg med dem og kjøpt Hublot King Power Zirconium Limited Edition!

Ser at mange her på forumet disser Hublot for å være showoff klokke, men min oppfatning er det motsatte. Er det noen som skal vise at de har penger så er det de som går med Rolex og Breitling. Opplever stadig å snakke med folk som har disse merkene, men de har generelt lite peiling og interesse for klokker - annet enn å kun vise seg frem!

Oppfordrer flere Hublot eiere å legge ut bilde av sine klokker!

Velkommen!
Grattis med en solid rugg av en Hublot - den vil sikkert gi deg stor glede.

Normalt er døren høy og porten vid her ute på "sonen", og stort sett kommer all tilbakemelding i en respektfull og dannet form. Uansett om man ikke "liker" et urmerke eller dets design.
Det er noe av den store verdi ved å delta på nettopp TS, og er et særpreg vi alle vet å ta godt vare på. Slik må det også fortsette. Mener jeg.

Håper du finner deg godt til rette, og vær stolt av din Hublot! :cool:

Etter å ha hatt flere Rolex og Breitling (som ALLE har) har jeg endelig kvittet meg med dem og kjøpt Hublot King Power Zirconium Limited Edition!

Ser at mange her på forumet disser Hublot for å være showoff klokke, men min oppfatning er det motsatte. Er det noen som skal vise at de har penger så er det de som går med Rolex og Breitling. Opplever stadig å snakke med folk som har disse merkene, men de har generelt lite peiling og interesse for klokker - annet enn å kun vise seg frem!

Velkommen til TS. Flott Hublot du har!

Generalisering generelt blir litt tullete. Nå er jeg en fattig student med deltidsjobb, men har en Rolex. Hehe. Det finnes alltid unntak. Respektfull diskusjon og meningsutveksling er nøkkelen, spesielt når det kommer til emner som er så til de grader subjektive som klokker og kunst generelt.

Synes Moore's signatur sier det best: "De Gustibus Non Est Disputandum". Google det. :)

Velkommen!
Grattis med en solid rugg av en Hublot - den vil sikkert gi deg stor glede.

Normalt er døren høy og porten vid her ute på "sonen", og stort sett kommer all tilbakemelding i en respektfull og dannet form. Uansett om man ikke "liker" et urmerke eller dets design.
Det er noe av den store verdi ved å delta på nettopp TS, og er et særpreg vi alle vet å ta godt vare på. Slik må det også fortsette. Mener jeg.

Håper du finner deg godt til rette, og vær stolt av din Hublot! :cool:

+11

Det er sikkert ikke dumt om vi alle ser oss i speilet og vurderer om vi kan gi et enda mer positivt bidrag til sonen. Det er mulig å si sin mening på en måte som ikke støter andre. Krasse utsagn er unødvendig. La oss holde på den gode tonen som stort sett råder her.

http://img526.imageshack.us/img526/5231/bilderedigert.jpg[IMG][/URL][/QUOTE]

Skikkelig stilig glenn! Vet du noe mer om materialene som er brukt i kassen? F.eks hvordan zirkoniumet kommer inn i bildet? Det har vel vanligvis en gråhvit farge tror jeg, brukes f.eks i stållegeringer for å øke motstanden mot korrosjon. :)

Skiven er carbonfiber, går jeg utifra?

Velkommen Glenn:) Endelig kom det et bilde av en Hublot her på sonen! Klokken var tøff, og gi oss gjerne noen fler bilder!

Hublot Big bang All Black

P1000878.jpg
[/url] hosting images[/IMG]