Jeg synes Hublot fortjener en egen tråd! Man lar seg påvirke, og jeg er en av dem. Det jeg har blitt påvirket til å tro og mene opp gjennom årene i «klokkemiljøet» er at Rolex Sub er det man MÅ ha, og Hublot er noe tull. Hublot har selvsagt noen modeller som ikke faller i smak hos WIS folk, feks tidlige modeller med ETA/selitta urverk med fokus på design (olabuksestoff på urskive etc). Men, Hublot er et seriøst merke, innovative, og de har nå flere egenproduserte fullstendig inhouse urverk, feks Unico og Meca 10. Sistnevte er helt rått. Det er et urverk som kan få Hublotentusiaster til å få øynene opp for urverk og mekanikk, samt at det kan få WIS til å få øyene opp for Hublot. Vi kan også nevne flere merker som har benyttet og benytter ETA og Selitta i sine modeller, også per dags dato, så det kan knapt brukes mot Hublot. De har på langt kortere tid begynt å produsere egne inhouse urverk enn andre langt eldre brands.
Jeg var på besøk hos Hublot i Sveit i 2018, og har på kort tid kjøpt 3 stk Hublot. Og det har virkelig vært en positiv opplevelse.
Tenkte jeg skulle skrive litt om besøket i denne tråden i løpet av noen dager, samt lage en review av Hublot Big Bang Meca 10!
Imens - post gjerne bilder om dere har Hublot eller fyr løs diskusjoner
Jeg var på besøk hos Hublot i Sveit i 2018, og har på kort tid kjøpt 3 stk Hublot. Og det har virkelig vært en positiv opplevelse.
Tenkte jeg skulle skrive litt om besøket i denne tråden i løpet av noen dager, samt lage en review av Hublot Big Bang Meca 10!
Imens - post gjerne bilder om dere har Hublot eller fyr løs diskusjoner
Redigert: