Hublot

Medlem
8. juli 2014
På ferien på Geneve kom jeg forbi en aksjon på klokker. Jeg fant meg sted å sitte og følgte med. Etter par klokker bestemte jeg for å kjøpe meg en og det ble en Hublot F1 king power. Jeg har hatt klokka siden sommern nå og vet ikke hvor mye den egentlig koster. Så jeg lurte på om noen kjenner til den klokka og kunne gi meg noe fakta om den =)

På ferien på Geneve kom jeg forbi en aksjon på klokker. Jeg fant meg sted å sitte og følgte med. Etter par klokker bestemte jeg for å kjøpe meg en og det ble en Hublot F1 king power. Jeg har hatt klokka siden sommern nå og vet ikke hvor mye den egentlig koster. Så jeg lurte på om noen kjenner til den klokka og kunne gi meg noe fakta om den =)

Her kan vi trenge et bilde eller to, @Oslo . Litt vanskelig for oss å gi deg noen slags råd om vi egentlig ikke vet hvilken klokke det er snakk om, Hublot F1 King Power kommer jo i flere utgaver, om jeg ikke husker helt feil! :)

Redigert av en moderator:
Uten å vite tilstand eller årstall på klokken din så vil jeg tippe at du kan finne en ca. pris ved et raskt søk på chrono24 :)

Her kan vi trenge et bilde eller to, @Oslo . Litt vanskelig for oss å gi deg noen slags råd om vi egentlig ikke vet hvilken klokke det er snakk om, Hublot F1 King Power kommer jo i flere utgaver, om jeg ikke husker helt feil! :)

klarer ikke sette inn bilder xD

Redigert av en moderator:
yess lettingen har starta men hvis jeg ikke finner den der kan det være replica?

Tørr jeg spørre hva du betalte?
Du kan jo selvsagt ha gjort årets kjøp, men det er umulig å si uten noem bilder ;)

Last opp et bilde til feks photobucket og post linken til bildet her så kan vi ihvertfall trykke oss inn på bildet og se :)

ZLQ5nb1

Om det var 35' NOK må jeg nok bare beklage å si at de pengene er tapt. Klokken du har postet bilde av er veldig fake.

Håper virkelig du betalte mellom 35-1000kr og ikke 35.000,-

Dette er nok dessverre ikke "the real deal" :(

Boooo serr.... da må jeg ta turen til fettern og dra til det stedet hvis du 100 sikker....dt er ikke samme eske foresten som jeg fikk den i....

drar innom urmaker- bjerke for å høre med de i morgon...... takk for svarene <3

Bra du fikk svar her i alle fall da, slik at denne klokken for eksempel aldri finner veien til finn.no