Humortråden

- My grandfather has the heart of a lion, and a lifetime ban from the local zoo.
- I hate Russian dolls, they're so full of themselves.
- When i got my first universal remote control, i thought to myself "This changes everything!"
- I asked my North Korean friend how it was back home, he said he couldn't complain
 

Utrolig!
La oss sette opp et piggtråd gjerde rundt hennes bosted. Der det er. Hvis AS Norge ikke har noen avtale med hennes land så kan vi vel ikke slippe folk der fra inn hit? Jeg tviler på at hun er Schengen borger? Tro hvordan slike får mat.

Eneste skumle med artikkelen var at den overøse leseren med en haug med lenker til dokumenter som skulle bevise det disse guffe personene driver med. Akkurat slik disse konspiratørene driver med.

:cool:
 
Brev fra kona til en amerikaner:

husband_gets_the_last_word_on_his_cheating_wife_640_high_02.jpg




Så svaret:

husband_gets_the_last_word_on_his_cheating_wife_640_high_03.jpg


husband_gets_the_last_word_on_his_cheating_wife_640_04.jpg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Jensen92
Nikkel-tråden fikk meg til å tenke på denne Nickleback-parodien!

[video=youtube_share;FaTh80d1la8]http://youtu.be/FaTh80d1la8[/video]
 
Ingunn rides again...

Niceland fase to. Nå går vi til next level.


"Men, jeg startet ikke dette for å “tape” og vi har bare så vidt startet på runde nr én. Nå starter runde to."

"Jeg er hundre prosent sikker på at vi har rett i alt vi har lagt fram. Vi har levert inn juridiske papirer som er så vanntette at banken eller tingretten aldri kan få rett."


http://www.nyhetsspeilet.no/2014/11/niceland-fase-to-nar-gar-vi-til-next-level/


For de som ikke kjenner historien/tragedien i detaljer:

Ingunn Røyseland får ledighetstrygd, samtidig som hun jobber svart. Når dette blir oppdaget får hun et krav om tilbakebetaling.

Røyseland melder seg ut av Norge, oppretter staten Niceland og slutter å betale regninger, renter og avdrag til banken. Hun kaller seg nå Ingunn Sigurdsdatter og hevder at bankvesenet er opphevet!

Det går som det må gå, huset legges ut for tvangssalg, hun skylder staten og banken over 2 millioner. Det gjennomføres to visninger hvor Røyseland truer potensielle kjøpere med rettsak og dom i en folkedomstol. Namsmannen begjærer utkastelse, som ble gjennomført med politiets hjelp den 20. oktober.

Ingunn Røyseland/Sigurdsdatter heter nå bare Ingunn.
 
Redigert:
Gikk inn på bloggen til Ingunn, fantastisk lesning. Denne setningen spesielt: "Nå derimot, legges huset vårt ut på tvangssalg (fordi jeg med vilje velger det )". Yeah, you keep telling yourself that.. :mrgreen:
 
Datahall

I dag fikk jeg besøke Datahallen.
Det var hyggelig. I smug fikk jeg også tatt noen bilder.

Datahallen0.jpg

Datahallen1.jpg


8-D
 
Satt og leste Värmland Läns årbok for 1936 her i stad (nei, jeg er ikke 19 år og russepresident) da jeg plutselig kom over en annonse jeg fant ustyrtelig morsom. Jeg har i alle fall en tenårings sans for humor, om ikke annet.

63CA03F1-D107-4494-9638-72CF34C6519F.png_zpsbrqvwhbx.jpeg