Har fire like siffer på slutten av mitt nr, kan sikkert cashe ut huset hvis eg selger detOg bare 100K! Røverkjøp
Har fire like siffer på slutten av mitt nr, kan sikkert cashe ut huset hvis eg selger detOg bare 100K! Røverkjøp
"Generasjon perfeksjon", you're doing it wrong.http://www.vgtv.no/#!/video/138499/vekker-oppsikt-med-sex-og-homoutspill
Vet egentlig ikke om det er morsomt eller bare trist, men det fremtvang latter.
"Vi får ta en gang om dagen"
Den gjennomtrukne 'studmuffin' til høyre, bergenseren, er jeg 'priveligert' å ha på samme treningsstudio..jeeez for en løkhttp://www.vgtv.no/#!/video/138499/vekker-oppsikt-med-sex-og-homoutspill
Vet egentlig ikke om det er morsomt eller bare trist, men det fremtvang latter.
"Vi får ta en gang om dagen"
Dama smeller armen i dørkarmen, tar umiddelbart den andre hånda rundt håndleddet som fikk seg ein trøkk. "Au,au,au, der slo klokka seg. Det var sikkert drit vondt! No har den sikkert ur verk!"
Aldri sett ho so så fornøgd med eigen vits før. Lovde å testa ut vitsen her inne og gi ho respons...
Dama smeller armen i dørkarmen, tar umiddelbart den andre hånda rundt håndleddet som fikk seg ein trøkk. "Au,au,au, der slo klokka seg. Det var sikkert drit vondt! No har den sikkert ur verk!"
Aldri sett ho so så fornøgd med eigen vits før. Lovde å testa ut vitsen her inne og gi ho respons...
Øverst til venstre ?
Rampete "piker" dukker opp på forumet.....
Vis vedlegg 34564