Sånn går det når du skal ha en verdivurdering til forsikringsselskapet uten å vise frem moms-kvittering.
Og det fikk du innlegg nr 3000 i tråden @UJU!
8
Sånn går det når du skal ha en verdivurdering til forsikringsselskapet uten å vise frem moms-kvittering.
Må innrømme at jeg er litt usikker på hva jeg har googlet som har gjort meg fortjent til denne annonsen:
Vis vedlegg 50612
...jeg er også vel så usikker på hva annonsen egentlig innebærer. Godt å se at hva-det-enn-måtte-være, så er det i hvertfall mekanisk ekteskapsbevegelse . Får se om jeg tør klikke på den i morgen
Hehe...skjønner! Ble litt morsom oversettelse"Marriage watch" er vanligvis et eldre urverk som er montert inn i en ny kasse.
Ofte er det tidligere lommeur urverk.
Hybrid greie...
Merk at det er snakk om den ikke fullt så ettertraktede varianten "Mekanisk ekteskapsbevegelse - hånd"Godt å se at hva-det-enn-måtte-være, så er det i hvertfall mekanisk ekteskapsbevegelse .
Merk at det er snakk om den ikke fullt så ettertaktede varianten "Mekanisk ekteskapsbevegelse - hånd"
Ja, det holder jeg med deg i. Det er kanskje der det mekaniske kommer inn i bildetHånd-sår faktisk.
Da må det være et skikkelig trist ekteskap...