Humortråden

E127011F-0439-48A1-8D13-AE989E0E047F.jpeg
 
Et par ting å reagere på her:

1. Hvor ligger kjempedinosaurbutikken denne opprinnelig er kjøpt?
2. Hva søkte @Fredrik4628 etter på Finn for at denne annonsen skulle dukke opp?
3. Hvorfor virker det egentlig nokså fornuftig på meg å ha en kjempesvær dinosaur i oppkjørselen?
Hvis du finner fornuft i denne type dekorasjoner, så kan jeg tipse om at Skajem hagesenter i Oslo, har en meget naturtro tilsvarende fullvoksen elgokse for salg. Prisen har de siste årene krøpet nedover fra en startpris på +20K ned til nå sist jeg var innom der kun 6K.:D
 
Hvis du finner fornuft i denne type dekorasjoner, så kan jeg tipse om at Skajem hagesenter i Oslo, har en meget naturtro tilsvarende fullvoksen elgokse for salg. Prisen har de siste årene krøpet nedover fra en startpris på +20K ned til nå sist jeg var innom der kun 6K.:D

Det er vel rimeligere enn denne "Patek-glasskulen"?
En elgokse er også anse som en bedre invistering....

8
 
Et par ting å reagere på her:

1. Hvor ligger kjempedinosaurbutikken denne opprinnelig er kjøpt?
2. Hva søkte @Fredrik4628 etter på Finn for at denne annonsen skulle dukke opp?
3. Hvorfor virker det egentlig nokså fornuftig på meg å ha en kjempesvær dinosaur i oppkjørselen?

Ja hva søkte jeg på her da.. Egentlig ganske kul Dinosaur, dog noe stor kanskje.
Du kunne jo vurdert å byttet denne: https://www.tidssonen.no/forum/threads/rolex-seadweller-1665.49849/#post-671662 i Dinosauren? Hvem vet, kanskje akkurat denne Dinosauren er et kupp.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Hopalong
Hehe. . Er ikkje 60% av osloboerene fra finmark/Nordland og Møre og Romsdal (stranda) ? Og restrerende fra andre steder i verden ? Heia Oslobygda.