UJU
Støttemedlem
Litt mer upolitisk humor coming up...
Dere har ikke vurdert å heller melde dere inn i forum med politisk agenda? Just sayin'...
Det er dessverre nettopp det jeg gjør, for her er det jo ingen ting å hente. Dette var tidligere en uhøytidelig og morsom tråd som etter min mening nå er ødelagt fordi noen få har kapret tråden til å spre politisk propaganda. Det synes jeg er synd, men jeg er kanskje alene om det.Har du ikke vurdert å heller se en annen side? Just sayin´...
Chill...
Det er dessverre nettopp det jeg gjør, for her er det jo ingen ting å hente. Dette var tidligere en uhøytidelig og morsom tråd som etter min mening nå er ødelagt fordi noen få har kapret tråden til å spre politisk propaganda. Det synes jeg er synd, men jeg er kanskje alene om det.
Uansett, etter de utbruddene du har kommet med når noen har vært frekke nok til å antyde at vi kanskje skal få tråden tilbake på rett spor, så tror jeg kanskje ikke du er rett person til å be meg chille. Just sayin'...
Samme det, jeg har ikke tenkt å kjøre noe debatt på dette. Jeg holder meg heller unna og ser på klokker i stedet, så lover jeg for fremtiden å ikke blande meg opp i artighetene deres!