- Medlem
- 2. mai 2011
Går jo an å starte en ny tråd som kalles humortråden, og så omdøpes denne til boomertråden! Da blir plutselig mange av innleggene i denne tråden relevant igjen.
Ok boomer!
Går jo an å starte en ny tråd som kalles humortråden, og så omdøpes denne til boomertråden! Da blir plutselig mange av innleggene i denne tråden relevant igjen.
Hmmm duften av sure reker er nøyaktig det jeg vil ha i stua
Vis vedlegg 177360
Vi er i humortrådenHva vet vel du om lefsa til Paltrow lukter sure reker? Dessuten, om du er vant med rekeluktende pæte, ville jeg anbefalt ei litta vask
Ser mer for meg noe i denne duren...Hva vet vel du om lefsa til Paltrow lukter sure reker? Dessuten, om du er vant med rekeluktende pæte, ville jeg anbefalt ei litta vask
Odør er jo alltid risikosport. Da jeg gikk på ungdomsskolen, lettet vi på takplatene, og plasserte flere åpne kartonger melk, samt et par makrell oppunder isolasjonen. Det tok knapt et par dager før lukten var intens, og det vi mente var stor humor, var en katastrofe satt i system. Ingen av oss tenkte på at vi skulle leve med dette i eget klasserom. #denfølelsen når karma gir deg velfortjent juling.
Bestilte du, eller var det venteliste?Ikke hver dag man kan bestille Rolex fra Uganda til frokost
Vis vedlegg 177820
Haha...burde spurt om det var lang ventetid, men akkurat det er jo ikke helt uvanlig her... Ble med en kaffe. Omega kaffeBestilte du, eller var det venteliste?
Ser godt ut, skal prøves.
Vis vedlegg 177822
Ugandan Rolex - Breakfast wrap.