Humortråden

velo.jpeg

Sett bort ifra prostituerte er dette et filmplott min 5år gamle sønn kunne funnet på:LOL:

Det er en familie sjalusikrangel som avslører en kristne ninjagjeng verdenserobrings plan som starter med dopavhengighet som brukes for å senere konvertere verden til kristendom. Fra 14:40
Hele historie er dum og planen er helt på trynet men jeg tviler på at en 5 åring kunne skrive noe om dop, religion og verdenserobring...

Men virkeligheten er ganske annerledes, som vi vet.
Schwab-as-Dr-Evil.jpg

• Liker
Reaksjoner: Mr.Steff og Grendel
Det er en familie sjalusikrangel som avslører en kristne ninjagjeng verdenserobrings plan som starter med dopavhengighet som brukes for å senere konvertere verden til kristendom. Fra 14:40
Hele historie er dum og planen er helt på trynet men jeg tviler på at en 5 åring kunne skrive noe om dop, religion og verdenserobring...

Vis vedlegg 237120
Der skal jeg være enig, men med den korte beskrivelsen fra imdb står jeg ved min påstand. En mann som kan bli dinosaur og slåss med ninjaer og andre skurker er helt klart noe en 5 åring kan koke i hop.

• Liker
Reaksjoner: Hammerfjord

Vis vedlegg 237120

Kult bilde.... Den karen der har jeg sett før, i samme dress, men med en fluffy hvit katt.
(Ernst Stavro Blofeld)
Blofeldpleasance67.jpg

Det er nok ikke tilfeldig valg av hverken klær eller dyr...

8- )