Den klovnen vil føre til boom times i USA’s økonomi, han vil bore olje og gass, utvinne kull og sørge for at amerikansk industri får tidenes oppsving. Alt mens Europa ligger og bokstavelig talt ruster i bakleksa med sin fokus på «grønn energi» og alt det tullet der. Tipper du og de fleste andre her er «sterkt uenig», vel vi får se da. Trump har mye mer makt i 2025 enn han hadde noengang under forrrige periode, så alt ligger til rette for at ting faktisk skal skje, kanskje domstolene vil klare å stoppe en del men langtfra alt.Tror neppe fyrsten tillater at den debatten blir tatt her eller i noen andre tråder heller. Men at Donald er en klovn hører hjemme i denne tråden. Den saken er grei.
Det er vel stort sett konsensus om at han er en klovn og et episk idiotisk vesen. Jeg tror faktisk at de fleste mennesker i verden kan se det, bortsett fra litt over 50% av USA. Og merk at deg at jeg ikke nødvendigvis snakker om all politikken til Republikanerne, jeg snakker om den kronidioten de har valgt som president. Den eneste trøsten nå er at han er såpass gammal at han fader ut av seg selv om ikke lenge. Hadde han vært i 40-åra hadde jeg sett mye mørkere på det.Den klovnen vil føre til boom times i USA’s økonomi, han vil bore olje og gass, utvinne kull og sørge for at amerikansk industri får tidenes oppsving. Alt mens Europa ligger og bokstavelig talt ruster i bakleksa med sin fokus på «grønn energi» og alt det tullet der. Tipper du og de fleste andre her er «sterkt uenig», vel vi får se da. Trump har mye mer makt i 2025 enn han hadde noengang under forrrige periode, så alt ligger til rette for at ting faktisk skal skje, kanskje domstolene vil klare å stoppe en del men langtfra alt.
La oss si at Trump dør i morgen.Det er vel stort sett konsensus om at han er en klovn og et episk idiotisk vesen. Jeg tror faktisk at de fleste mennesker i verden kan se det, bortsett fra litt over 50% av USA. Og merk at deg at jeg ikke nødvendigvis snakker om all politikken til Republikanerne, jeg snakker om den kronidioten de har valgt som president. Den eneste trøsten nå er at han er såpass gammal at han fader ut av seg selv om ikke lenge. Hadde han vært i 40-åra hadde jeg sett mye mørkere på det.
Det er vel stort sett konsensus om at han er en klovn og et episk idiotisk vesen. Jeg tror faktisk at de fleste mennesker i verden kan se det, bortsett fra litt over 50% av USA. Og merk at deg at jeg ikke nødvendigvis snakker om all politikken til Republikanerne, jeg snakker om den kronidioten de har valgt som president. Den eneste trøsten nå er at han er såpass gammal at han fader ut av seg selv om ikke lenge. Hadde han vært i 40-åra hadde jeg sett mye mørkere på det.
I utgangspunktet ønsker jeg ingen død. Men han er en kjeltring og har ingenting å gjøre som president. Se bare på tilhengerne hans, det er jo totalt mindfuck og shitstorm. Det er jo helt utrolig hva de sier og faktisk tror på.La oss si at Trump dør i morgen.
Kort sagt: Hva håper du for og egentlig hvorfor håper du for det?
Enig og beklager at jeg ble revet med. Vi tar den tilbake til topic nå.Sikkert greit om ikke dere fuc**r opp humørtråden med politisk diskusjon.
Uten at jeg er noe admin eller noe, men bare gretten, gammel gubbe forumsbruker
Håper at EU kolapser da jeg tror at alle har det bedre når vi får styre for oss selv og tenke på våre egne. Mulig egoistisk, men det er vel derfor det er landegrenser. Men dessverre tror jeg at vi blir skuffet for det er vel liten mulighet for at det vil skje.Det jeg mener er at EU har ingen fremtid fordi det har bestandig handlet om føderasjon basert på regionalisering.
Et sentralisert diktatorisk prosjekt som er kontraproduktivt med et halvfødt valuta(hvert land produserer sitt eget Euro og utenlandske aktører har å dele med en renta for hvert land) som kan aldri erstatte rollen Dollaren tok seg.
Det betyr ikke at EU skal fullstendig forsvinne over natten, men mest at det skal krympe til det blir lite irrelevant.
Ingen rike faller uten skader, men det blir ikke enden av verden heller.
Pengene skal bare flytte seg videre: det har faktisk allerede startet.
Skulle Norge bli tvunget inn i EU, kommer det nok til å ende med opptøyer og sabotering over et kollapset politisk system.