Humortråden

For de med Spotify er nå følgende mesterverk tilgjengelig.

https://open.spotify.com/track/3fWBi6EjBYZzE3KrLsvDWn

Aune Sand med utdrag fra mesterverket Jordbærmus satt til en treffende trance-beat og en kvinnelig vokal som kun kan komme fra en glamourmodell. Livet mitt er komplett.

Nå måtte jeg resette passordet på min Spotify-konto. Det var jo glemt.
Min statistikk over hva jeg nå har hørt på må ha blitt ødelagt i lang tid fremover. Hva kommer jeg til å få reklame om i tiden fremover?

Jeg grøsser ved tanken!

8

brenda11.jpg

En filmanmeldelse som er @Hopalong verdig - bortsett fra skrivefeil og litt dårlig språk enkelte steder:

"A perfectly terribly movie with little, if anything, in the way of redeeming value. From a script that portrays characters acting in completely unbelievable ways to the tired old cliché of "let's all split up" this movie is a complete waste of one's time. Four prospective astronauts who in real life couldn't qualify for Walmart greeters get buried in the ground for a year and when they come out the world has changed. Apparently it has all changed into one giant D-grade horror movie cliché. Poorly written dialog, clichéd characters, and a plot written by Dunning Kruger Inc all add up to a completely wasted portion of your life that you will never... never get back.

There is zero resolution to the movie and every single "horror" moment is telegraphed like a 1900's Western Union operator working overtime. A good chunk of the non-action takes place in a post-apocalyptic dive bar which is where I imagine the director and screen writer likely spent much of their misspent cinematic education.

The only real horror here is how a group of people can spend months (days??) of their time producing such a completely worthless pile of steaming celluloid and still have the temerity to put their names upon the completed work."

http://www.imdb.com/title/tt3774790/

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Hopalong og Grendel
Mekanisk er best : noen som husker lyden av mekaniske printere?

Helt konge!

Jeg husker i studietiden. Den gang var skrivere (og PCer) dyre.... De som bodde over meg hadde lånt en skriver. De jobbet langt ut over natten med en innlevering. Bzzz zoom bzzz zoom bzzz zoom; lyden av at de skrev ut for korrektur.... Klokken 04am var de ferdige og skrev ut endelig utskrift; Bzzzzzzzzzzz, bzzzzzzzzzz, bzzzzzzzzzzz, bzzzzzzzzz. (Denne oppgaven var ikke så rocka som din....

8

• Liker
Reaksjoner: Bilanz
For de med Spotify er nå følgende mesterverk tilgjengelig.

https://open.spotify.com/track/3fWBi6EjBYZzE3KrLsvDWn

Aune Sand med utdrag fra mesterverket Jordbærmus satt til en treffende trance-beat og en kvinnelig vokal som kun kan komme fra en glamourmodell. Livet mitt er komplett.
Ohoi, her fikk både far og familen seg et chrash kurs i Aune Sand sitt forfatterskap, når jeg uforvarende avbrøt jule potpuriet som gikk på loop, ved å trykke på lenken:confused::eek:

OT: jeg greier ikke bestemme meg for om Aune Sand skal respekteres for sin åpenbare fryktløshet og tilsynelatende avslappede holdning til livet, eller om han bare skal karakteriseres som en stor drolt.

En drolt er forøvrig et begrep brukt i de vestlige deler av Norge som betegner et sammenhengende stykke avføring.

Som i

"Det fløt en drolt i min potte
Den fløt så stille
Jeg kunne ta den i min hånd om jeg så ville"

Ohoi, her fikk både far og familen seg et chrash kurs i Aune Sand sitt forfatterskap, når jeg uforvarende avbrøt jule potpuriet som gikk på loop, ved å trykke på lenken:confused::eek:

Godt jeg kunne bidra til litt ekstra julestemning, @Gin . Familier som sammen kan nyte Aune Sands mesterverk er de beste familiene, synes da jeg.

Virkeligheten er mer humoristisk enn den villeste fantasitegning.

Denimskjerf
. :)

På Gatwick flyplass i London har Norwegian spurt sine ansatte om de mest utrolige historiene de har blitt fortalt når passasjerene prøver å slippe unna å betale for eller sende håndbagasjen sin. Her er de ansattes topp-ti eksempler:

* En passasjer hadde på seg tre par bukser, med en sko stikkende ut av hver lomme.
* En passasjer bestemte seg for at hvis han måtte betale for håndbagasjen sin, så ville han heller donere den til en veldedig organisasjon.
* En passasjer ba de ansatte vise forståelse fordi han tross alt hadde med seg sitt avdøde kjæledyrs aske i håndbagasjen.
* En passasjer prøvde å bestikke de ansatte med en nyinnkjøpt sjokoladeplate fra Taxfree.
* En passasjer nektet plent å samarbeide, og sa: «Me no speak any English».
* En passasjer slang like greit to par bukser om halsen, og sa det var et denim-skjerf.
* En passasjer nektet å sende håndbagasjen sin fordi den inneholdt «skjør antikk keramikk».
* En passasjer hadde på seg to dresser oppå hverandre.
* En passasjer sa han hadde overskredet kredittgrensen på kortet sitt, og rett og slett ikke hadde penger.
* En passasjer hadde på seg to vinterjakker og knyttet tre gensere rundt livet

Kilde: http://www.dn.no/nyheter/naringsliv/2015/12/30/1046/Luftfart/flypassasjer-hadde-p-tre-bukser

• Liker
Reaksjoner: Jensen92