Hurra! Endelig et gullur på meg også.

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Har lenge sett at gullfeberen raser, og tenkt, hvorfor ikke meg? Jeg er da lett påvirkelig! Hvorfor kan jeg ikke være med og leke. Selvfølgelig kan jeg det.

Resultatet, kanskje noen blir skuffet. Jeg er dog en vintage-mann, så det må være gammelt.

BEHOLD THE POWER OF THE OLD HAMILTON:

P6230985.jpg

wristshot:

P6230989.jpg

Sannheten er, det er vel ikke gull egentlig, men hva gjør vel det. Husk det er ikke gull alt som glitrer...

God aften.

Grattis, jeg liker stilen på den klokka. Fulgte litt med et par slike på bukta for en uke eller to siden, men klarte å holde meg i skinnet. Andre innkjøp må gjøres først;)

Jammen. Ta og vent litt! Dette må være en feil! Jeg har jo hatt dette uret lenge...

Riktig er selvfølgelig dette. Beklager dårlig kvalitet på bildene men jeg måtte gjemme meg på loftet og tenne en og en fyrstikk for ikke å bli oppdaget av "antiklokkebrigaden". De har sine representanter overalt. Bare ta deg en titt omkring, det kan sitte en av dem i sofaen ved din side, knaskende på no`pottitgull, mens den gjerne snakker om størrelser på barneklær eller noe...

Her har det skjedd noe i klokkeboksen. En tom plass! En Rolex mangler! Hjelp!!!!!!!

P8221424.jpg

P8221425.jpg

Tiltak! Iverksett.

P8221426.jpg

P8221427.jpg

P8221428.jpg

Zenith El Primero rainbow laget i 18k
P8221430.jpg

Eget "Tachymeter". Bra denne er ganske så Tacky!
P8221431.jpg

P8221432.jpg

P8221434.jpg

P8221435.jpg

Wristshot:
P8221436.jpg

Nå da Rolex samlingen plutselig er f.... så kan jeg like godt ta med alle innbyggerne i boksen
P8221437.jpg

Måtte bare ha en i gull... Det er rått å høre 36000 slag i timen... Kunne faktisk hørt på den timesvis... Den originale rem var såpass glinsende at jeg har tatt meg friheten å bytte den til litt mer diskret kalv, men den skal over på en hai av et eller annet slag snart. Eller en nato med gull spenner. Eller mest sannsynlig begge deler. Det var det.

Og nå mine venner, HA EN RIKTIG GOD KVELD

Mvh

Greg

Aaaaaaaah! Det føltes riktig å nyte den Zeniten sammen med et glass god rødvin (overligger fra helgen)!! Gratulerer Greg, det der er en perle! Glad du gikk for den! Håper du krydrer forumet med mer bilder av den, på ulike reimer :p

Grattis, jeg liker stilen på den klokka. Fulgte litt med et par slike på bukta for en uke eller to siden, men klarte å holde meg i skinnet. Andre innkjøp må gjøres først;)

Du er ram, Minuteman! Har inntrykk av at du overvåker de fleste klokketransaksjoner på bukten for tiden ;) :)

Gratulerer, synes den der var helt rå fra første stund jeg så den på linken til sjuli_123:):) Og jeg er glad den havnet i TS-familien:) Gi lyd vis du blir lei den;)

Se der ja :p
En real luremus først, og denne har jeg til og med fiflet med ;) Men ikke nummer to, fy, den zenithen var pen! Stort grattis, Greg! Konge at du dro denne i land. Kjenner et lite stikk av misunnelse! Må få ut fingeren og gjøre noe med det, for sure!!

Ps! Synes klokkeboksen din begynner å bli særs hyggelig nå :D

Gratulerer med pen(e) klokke(r), og vellykket lure(ikke mus) utboxing. Glad du tok til fornuft og gikk for Zenith'en. Ble det dagstur til Danmark? Kan godt hende jeg forlanger en liten mini-GTG for å få se nærmere på den. 36.000 vph gir fantastisk lyd og har blitt avhengighetsskapende for meg.

Kos deg med nydelig Rainbow Chrono... Eller vent litt. Gå lei av den, og selg den til meg. ;)

Regner med at Greg møter opp på Nurk neste mandag med denne på hånden? :D

Fantastisk Greg. Gratulerer så mye. Og så Americas Cup båten s/y Rainbow på baksiden (tror ihverfall at det er den) :D Til å få gåsehud av.

Frode.

Snasent, Greg!
Gratulerer så mye med en cool og sporty Zenith. Veldig bra du gikk for den!
El Primero blir aldri feil! En klassiker å ha i samlingen.
;)