Hurra! Endelig et gullur på meg også.

Slenger meg med i gratulasjonene! Jeg er Zenith fanboy og den klokka er superlekker! :D

Dessuten så den meget strøken ut!

Veldig hyggelig å våkne til dette...

Takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen. Tenkte jeg skulle ta med denne på NURK på mandag, før den tar seg en liten spatur... Den går innenfor COSC ved vanlig bruk, men jeg er hysterisk opptatt av at den i hvert fall får en liten helsesjekk, uansett. Har ikke klarlagt historikken såpass at jeg tør å la være å undersøke...

Denne har vokst på meg siste, tja... 72 timene. Jeg var skrekkslagen når jeg først så den, det var slettes ikke kjærlighet ved første blikk. Jeg syntes at gullfargen var helt feil, og at hele greia så ut som en billig bling bling. Så hørte jeg lyden... Vel hjemme kjente jeg på vekten av et annet ur på rem... Da begynte det å demre.

Den har en eller annen coating visstnok (?) som gjør at gullet holder seg... (bekrefte dette gjerne, noen, bare vage opplysninger fra nett)...

Og lyden.... Det er ganske rått å høre at den tikker noe inni h...... Dette blir nok IKKE en beater, men jeg må si at jeg begynner å bli forelsket...

Hva skjer med at jeg hele tiden lar meg lure av disse nye lure-unboxingene?? :D

Skal innrømme at jeg var litt i tvil om hva jeg syns om den da du drøftet den i SP, men dine bilder viste klokken fra en ny side!
Grattis med flott klokke! :)

Støtter Anders i forslaget om NATO med gulldetaljer. Tror det kan bli bra!

Er egentlig ingen fan av gult gull på klokker med unntak av noen eksemplarer. Denne er en av unntakene :D Grattis!

Jeg tar med meg et par Nato med gulldetaljer på Nurk-møtet, så kan du prøve :D Om det er 20mm lugs da?

haha, jeg som så første innlegget og droppet hele tråden. Så nå at det var blitt flere innlegg enn jeg hadde forventet av en Hamilton så jeg bladde vidre. Gratulerer masse med en RÅFLOTT klokke. Gleder meg masse til å lytte på den på mandag (faen så syke vi er: "Kan jeg lytte på klokken din?")

Veldig glad for at denne havnet på sonen. Håper denne kan gi deg en bedre følelse enn en Exp. II.

Igjen, gratulerer!

Takker og bukker......

Lang dag på jobb, endelig hjemme og nå skal jeg bare klå litt på gullet mitt. Den er 20mm lugs, så den kan byttelåne klær med rolex:)

Veldig hyggelig at det kommer så mange gode tilbakemeldinger på denne. Jeg var usikker selv, men det er jo et stykke urhistorie innpakket i eh, mannens beste venn :confused:

Og de av dere som måtte føle for å klå på denne på nurk møte neste mandag er hjertelig velkomne til det, selv de av dere som ditchet en hyllest til min gamle, og nå fornærmede hamilton:mad:

;););)

Artig å se at du slo til på denne! Nydelig klokke som balanserer lett mellom stilig og tøff :) Gratulerer!

Atter en gang takk skal dere ha for den lille anerkjennelse

Gleder meg til å nurke-lurke på mandag kjenner jeg