Hva bør jeg kjøpe?

Breitling Superocean Heritage 46., tenker at du får en brukt for 20k+.Gammel PO(2500verket) vil også være tilgjengelig innenfor din pris. Se også etter Seamaster med sverdvisere, denne er noe mindre men er på vei til å bli en klassiker. Hvis du øker innsatsen litt har du basemodellene til Panerai.Men gå for den du liker best uten å tenke på dette som en investering.
 
Breitling vil være et godt kjøp som brukt. Disse har (uforståelig for meg) en tendens til å synke fort i pris på annenhåndsmarkedet. Derfor blir det lett å finne en pent brukt til en rimelig pris. Flotte klokker, etter min mening!

Selv er jeg den glade eier av en "Stålfisk".
WP_20170127_07_53_54_Rich.jpg

Dette er en veldig flott klokke!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Beslutningsvegringen lenge leve:( Ikke kommet til saken enda, et dårlig bilsalg gjorde 30k til 20k... Står på venteliste til en Oris Staghorn men sikler litt på en Sjøø Sandstrøm Worldtimer også. Har sett på Oris Pro diver og Longines Legende diver. Hva tenker dere er mest fornuftig å kjøpe for å flippe videre om 1 års tid?
 
Med hensyn til budsjettet, er Omega SMP300, Tudor Black Bay og brukt Datejust/Date de beste alternativene. Holder Ok i pris, de. Ja, viktig at klokken holder bra i andrehåndsverdi hvis du drømmer om å flippe til Sub senere. Eller bare å spare litt til Sub.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Knut Inge
Beslutningsvegringen lenge leve:( Ikke kommet til saken enda, et dårlig bilsalg gjorde 30k til 20k... Står på venteliste til en Oris Staghorn men sikler litt på en Sjøø Sandstrøm Worldtimer også. Har sett på Oris Pro diver og Longines Legende diver. Hva tenker dere er mest fornuftig å kjøpe for å flippe videre om 1 års tid?

Det kan virke som om Oris diver er mer i vinden for tiden.
LLD var veldig populær for noen år siden, men det virker som om det har roet seg.
Tror jeg ville gått for Oris diver her.
Skikkelig kule klokker.:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Knut Inge