Hva betyr ditt brukernavn her på Tidssonen?

Medlem
12. juni 2011
Innlegg
168
Beklager hvis det allerede er en slik tråd, men jeg har søkt og kunne ikke finne det. Så, hva betyr ditt brukernavn her på Tidssonen? Mitt er vel ganske åpenbart, men for å si det slik så er, eller var rettere sagt, min favorittdrikk Pepsi Max :D
 
adamskater - en eller annen gang i internets spede begynnelse var jeg ganske glad i å stå på brett (ergo del to av navnet) - første del av navnet har nok min mor størst skyld i, så det brukernavnet har hengt i på diverse steder - adamskater@hotmail.com et.c.
 
For mange år siden hadde meg og to venner en spillekveld (LAN som det kalles) hvor vi spilte et spill som heter Jedi Academy online (med JA+ ekspansjonen, noen som spilte det samme?). Åh, jeg får nostalgi av å tenke tilbake til lightsaber duellene... Good times. Fantastisk spill. :cool:

Uansett, da jeg skulle finne på et navn til karakteren min og hadde vanskelig med å finne på noe, så foreslo den ene kompisen at "Kohe" hørtes Star Wars aktig ut. Dette var allerede tatt så jeg måtte legge til noen tilfeldige tall etter navnet, og dermed kom "321". Av en eller annen grunn har jeg fortsatt å bruke dette brukernavnet i andre spill og forum siden. Latskap :D

@Guybrush Threepwood Når vi snakker om nostalgi... Ahh. Dette var et av de første spillene jeg kan huske fra barndommen, meg og broren min satt mange timer sammen med dette på den første skikkelige PCen vi fikk i huset. Det var kjekt at det kom før tiden man enkelt kunne søke opp "walkthroughs" på internett, så det ble mange timer med tenking og utforsking, og en enorm glede når man kom videre. Og musikken da!
 
Redigert av en moderator:
Mitt brukernavn er så kjedelig som at jeg heter Ole Martin. Har brukt dette til aller fleste forum jeg har vært medlem av, enten olem eller olemm. Egentlig kunne jeg tenkt meg å hete rOLEx:p
 
Manta birostris er en av de absolutt kuleste fiskene i verden.

Giant Oceanic Manta Ray, eller djevlerokke på norsk, er fisken jeg alltid drømmer om å se mer av når jeg dykker i passende (varme) farvann.

Navnet dukka opp mens jeg skrev en oppgave i Australia om store bruskfisker og fikk et akutt behov for å finne et nytt påloggingsnavn. Læreren min hadde nettopp kalt meg "A bloody wanker" da han hørte mitt gamle og svært pretensiøse "SirMartin".

Han hadde jo rett, så Birostris it is.
 
thunder.jpg
 
Math kommer ikke av min lidenskap for matte, men de fire første bokstavene i mellomnavnet mit, Fjeld er etternavnet mitt.

Boooring, I know.
 
Ingen overraskelse her: Initialene mine.
Før andre punerkrig lagde jeg et tosifret antall gitarer, hvorav de første par-tre hadde samme navn. Her er den aller første.

aek1-peghead.JPG