Hva dreier hypen seg om?

Bra innlegg, og gratulerer @GrimReaper !
Jeg fikk min levert 23. Feb, men fikk ikke brukt den skikkelig før 1. Mars. Har nå hele mars på å venne meg til den.
Har for det meste hatt pam372 eller g-shock på hånda, så 39mm var egentlig en dealbreaker. Etter så mye prat og gode bilder måtte jeg teste. Når bezel matcher skive, og med den fargen opplever jeg 39mm som stort nok. Riktignok spent på hvordan det blir å veksle mellom 39 og 47, noe som ikke blir gjort i mars.

Det tok et par timer før vi fant hverandre, men nå (dag 5) sitter det! Jeg har den må original nato, utrolig comfy, men føler den ikke gjør seg helt med kassen. Tror nok det blir en blå vanguard etterhvert!

Lykke til i ventefasen!

Edit: korrigert autokorrektur

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Bra innlegg, og gratulerer @GrimReaper !
Jeg fikk min levert 23. Feb, men fikk ikke brukt den skikkelig før 1. Mars. Har nå hele mars på å venne meg til den.
Har for det meste hatt pam372 eller g-shock på hånda, så 39mm var egentlig en dealbreaker. Etter så mye prat og gode bilder måtte jeg teste. Når bezel matcher skive, og med den fargen opplever jeg 39mm som stort nok. Riktignok spent på hvordan det blir å veksle mellom 39 og 47, noe som ikke blir gjort i mars.

Det tok et par timer før vi fant hverandre, men nå (dag 5) sitter det! Jeg har den må original nato, utrolig comfy, men føler den ikke gjør seg helt med kassen. Tror nok det blir en blå vanguard etterhvert!

Lykke til i ventefasen!

Edit: korrigert autokorrektur
Mange takk. Jeg fikk umiddelbart godfølelsen på den, men det er klart man bruke den for å vite sikkert om følelsene er der :) men jeg har trua, likte den bedre visuelt i virkeligheten enn på bilder og film. Den kom liksom litt mer til live, den kan se litt kjedelig og platt ut på bilder. Jeg har sakte men sikkert blitt mer fortrolig med mindre klokker så jeg føler meg trygg på at 39 kan funke.

• Liker
Reaksjoner: Sean Angus