Okeida, et bilde av min lille samling, trygt og godt plassert på Røa > :-D
BRIO1368 Medlem 8. jan. 2008 Innlegg 2.704 Sted Oslo / / Bergen 9. feb. 2011 #21 Okeida, et bilde av min lille samling, trygt og godt plassert på Røa >
ChristianN Medlem 5. mai 2009 Innlegg 6.022 Sted Oslo 9. feb. 2011 #22 Hey er fint på Røa, bodde i aslakveien i noen år og vokst opp rett på andre siden av husebyskogen. Skjer aldri noe kriminelt der oppe vet du så du er trygg .
Hey er fint på Røa, bodde i aslakveien i noen år og vokst opp rett på andre siden av husebyskogen. Skjer aldri noe kriminelt der oppe vet du så du er trygg .
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.391 Sted Vestlandet 9. feb. 2011 #23 Ok, tilbake til topic. Hva er definisjonen på eksklusiv? Sjelden og vanskelig å få tak i? Bare grisedyr? Eller begge deler? JoLu skrev: Jeg nominerer ikke mindre enn 2 stk. av mine unike samleobjekt. Klikk for å utvide... Begge er godkjent. Noe mer sjeldent syn her inne på TS skal vi vel lete lenger etter. Dette er vel på linje med enhjørninger og pandabjørner på Svalbard.
Ok, tilbake til topic. Hva er definisjonen på eksklusiv? Sjelden og vanskelig å få tak i? Bare grisedyr? Eller begge deler? JoLu skrev: Jeg nominerer ikke mindre enn 2 stk. av mine unike samleobjekt. Klikk for å utvide... Begge er godkjent. Noe mer sjeldent syn her inne på TS skal vi vel lete lenger etter. Dette er vel på linje med enhjørninger og pandabjørner på Svalbard.
JoakimKjersgaardHaugen Medlem 24. okt. 2010 Innlegg 92 Sted Vejle/Fagernes 9. feb. 2011 #24 Begge deler.
1 1963 Medlem 8. nov. 2008 Innlegg 218 10. feb. 2011 #25 MINUTE_REPEATER skrev: .....den er et av merkene du nevner. Når den ikke er på armen til sin eier lever den en mørk tilværelse i bankboks. Nei, ikke på Bryn Klikk for å utvide... Kul sak - den vil jeg se mer av
MINUTE_REPEATER skrev: .....den er et av merkene du nevner. Når den ikke er på armen til sin eier lever den en mørk tilværelse i bankboks. Nei, ikke på Bryn Klikk for å utvide... Kul sak - den vil jeg se mer av
1 1963 Medlem 8. nov. 2008 Innlegg 218 10. feb. 2011 #26 ragamuffin skrev: Er vel ingen fare, i den grad det ikke er en eneste Rolex i safen til 1963, eller? Klikk for å utvide... Rolex - hva er det?
ragamuffin skrev: Er vel ingen fare, i den grad det ikke er en eneste Rolex i safen til 1963, eller? Klikk for å utvide... Rolex - hva er det?
JoakimKjersgaardHaugen Medlem 24. okt. 2010 Innlegg 92 Sted Vejle/Fagernes 11. feb. 2011 #27 Kom igjen folkens, sleng opp noen bilder!
N Ndure Guest 11. feb. 2011 #28 Hvorfor ikke lage en tråd som heter Hva er din mest eksklusive klokke? Tror der vil bli fler poster i en slik. Så får vi bare håpe at folk er seriøse.
Hvorfor ikke lage en tråd som heter Hva er din mest eksklusive klokke? Tror der vil bli fler poster i en slik. Så får vi bare håpe at folk er seriøse.
JoakimKjersgaardHaugen Medlem 24. okt. 2010 Innlegg 92 Sted Vejle/Fagernes 11. feb. 2011 #29 Ndure skrev: Hvorfor ikke lage en tråd som heter Hva er din mest eksklusive klokke? Tror der vil bli fler poster i en slik. Så får vi bare håpe at folk er seriøse. Klikk for å utvide... Får håpe de tar litt initiativ. Du må opprette en slik tråd Ndure.
Ndure skrev: Hvorfor ikke lage en tråd som heter Hva er din mest eksklusive klokke? Tror der vil bli fler poster i en slik. Så får vi bare håpe at folk er seriøse. Klikk for å utvide... Får håpe de tar litt initiativ. Du må opprette en slik tråd Ndure.