Hva er din mest lettleste klokke?

Medlem
10. juni 2008
Sted
Trondheim
Min mest lettleste klokke er nok Doxa SUB 1000T Sharkhunter. En ren skive som det ikke tar mer enn et blikk til for å se hva tiden er. Det er lite som slår kontrasten mellom svart og hvitt:D
IMG_0047.jpg

Som tittelen beskriver, hva er din lettleste klokke? (Det oppmuntres til bilder, så vi ser hvor lettlest den er:))

Veldig enig i at Sharkhunteren er lettlest.

For tiden er min beste Seamasteren. Synd de ikke har disse viserne lenger da de er det ultimate designet etter min mening.

IMG_0332.jpg

Er ikke mye nonsens på denne...
4996232141_f69247b1c0_b.jpg

Og når det først er oppe, er min klokke i den andre enden av skalaen - om en kan si det sånn - Hamilton Jazzmaster Chrono. Med sin "dressy" hvite skive og sølv visere må jeg gjerne bruke noen tideler lenger på å lese tiden. Spesiellt i dunkel belysning. Når det er sagt blir jeg ofte sittene å se myye lenger enn det på uret likevel.... :)
5042159279_7173c9bb8c_b.jpg

_MAT1767.jpg

Enkelt og greit. Spesielt når det er mørkt :D (Bildet er tatt fra hjemmesiden til Helson)
Screenshot2010-10-25at120813PM.png

Pent! Panerai er jo meget lettlest, selv om det kan diskuteres hvor nøyaktig den kan avleses i farta med så liten sekundviser;) Den har hvertfall størrelsen på skiva på sin side!