Hva er din oppmerksomhetsklokke?

I et svakt øyeblikk tidligere i livet eide jeg en slik klokke;
475_e0fbe7dcda-stirling-nevil-brown-nato-02-aw12-med_zpsoxhh9kqz.jpg


Enten jeg har Panerai eller Omega på armen så får de aldri like mye oppmerksomhet som den dritkjipe Triwaen :(
 
Ble oppringt på kvelden av denne jenta, med ønske om nachspiel. Bildebevis finnes i fylletråden.
Så er du hypp på å dra jenter; er svaret min venn: F.P. Journe.


Må bare føye meg inn her. Har mange tilsvarende erfaringer som Edzilla med FPJ på armen. Damemagnet nr1.
 
Det motsatte kjønn kommer gjerne med hyggelige bemerkninger på alt annet en klokken.

Her har vi en ekte spiller, dere:cool:

Fikk en kommentar på min RO av hun jeg delte bord med utover lørdagskvelden. Og, da jeg gikk langs brygga på vei til lørdagens valgte etablissement var det opptil flere lange blikk fra andre av mitt kjønn. Det er generelt en klokke som vekker en del oppmerksomhet, overraskende nok for meg, i motsetning til min 114060.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Det gikk så langt at jeg måtte bytte mobilnummer og lås på ytterdøren.
 
116618 fikk også mye oppmerksomhet. Men av den typen jeg ikke liker. Pris pris pris.
 
Har hatt klokke interessen i 2 år, og kan telle på en hånd kommentarer;

-Klokkeinteressert ung kollega som la merke til Zenith El primero 410, (senere det meste annet).
-Sjefen spurte også om samme klokke, om hva det var, etc.. Han har kanskje en dyrere automatisk en liggende - "men de stopper jo og må stilles osv" - og går selv ukritisk med Gant, kina-kopier m.m.
-En annen kollega lurte på om jeg hadde flere Rolexer når han så Explorer II Polar og tidligere hadde lagt merke til sub. Han har selv sub nå, han hadde lenge tenkt å kjøpe en ordentlig klokke.
-Ellers kun kommentarer i forbindelse med klokkeinteressen (klokkebutikker, kjøp/salg, GTGs), samt noen venner som har fått med seg (og blitt smittet av) klokke-interressen.

(Det kan nevnes at jeg daglig stort sett har klokken under skjorten)
 
Får mer kommentarer for Orient Makoen enn Omegaen, kanskje fordi den er litt mer fargerik..