Her snakker vi om drømmeklokken som kan bli virkelighet. Kanskje ikke med en gang men en klokke som det er realistisk at du faktisk drar til og kjøper i noenlunde nær fremtid. Klokken du ikke er hetl klar for å i hente inn i samlingen med en gang, men heller ikke trenger å vinne i lotto 2 uker på rad for å seriøst vurdere. Her snakker vi en tids sparing, litt omstrukturering i samlingen og så kanskje.....
For min del er disse to veldig høyt oppe på listen:
No crown guard Daytona. Skulle seff vært Paul Newman men ser ikke ar det skjer. En big red derimot er kanskje innenfor rekkevidde:
Den neste er en klassisk TS grail og etter en tråd nylig her på sonen er jeg blitt passe heit på denne i hvitt. Litt nedsalg av samlingen, litt sparing og kanskje det blir :
Hva med deg ??
For min del er disse to veldig høyt oppe på listen:
No crown guard Daytona. Skulle seff vært Paul Newman men ser ikke ar det skjer. En big red derimot er kanskje innenfor rekkevidde:
Den neste er en klassisk TS grail og etter en tråd nylig her på sonen er jeg blitt passe heit på denne i hvitt. Litt nedsalg av samlingen, litt sparing og kanskje det blir :
Hva med deg ??