Hva er ett fornuftig bud?

Det lå en 78 mod på finn i går til ca 42k. Borte nå, så muligens solgt, men prisen den gikk for vet vi jo ikke ;)
 
Det lå en 78 mod på finn i går til ca 42k. Borte nå, så muligens solgt, men prisen den gikk for vet vi jo ikke ;)



Denne siklet jeg på. Det var vel Trond ifra Billingstad som hadde den for salg. Den så veldig pen ut. Men som du sier, den var borte i dag.
 
Redigert:
Det lå en 78 mod på finn i går til ca 42k. Borte nå, så muligens solgt, men prisen den gikk for vet vi jo ikke ;)

Trekk fra en god rødvin så er du der.

1680 som Jonny har liggende er ikke helt identisk men den går nok rundt samme pris. Skal du hente en 1680 i Norge fra en seriøs selger skal du nok vente lenge før neste dukker opp. Just my 2 cent.
Tom
 
Personlig syntes jeg den hadde litt for ujevn patina på visere og markører og veldig sjabby lenke til å være en 42K klokke. Men det er jo morro med en "norsk" klokke med full historikk.
 
Redigert:
Syns klokken ser "okei" ut etter alder..
Men er det noe å ha som hverdags/jobb klokke? Ikke veit jeg, må vertfall ha en sub til hverdagsbruk etter jeg har funnet PAM`en jeg skal ha :rolleyes:
 
Er ikke det noe rart med nedre venstre horn? Sprukket:(

Det samme la jeg også merke til. Du kan se det i ulike vinkler, men "sprekken" er der uansett.
Vil tro at en sånn "sprekk" (hvis det er det) vil forringe verdien en smule..