Jeg vurderer å selge alle 4 klokkene mine og kjøpe EN. Vil jeg bli fornøyd med noe annet enn den Sub C jeg har? Jeg lurer på hva dere synes om Daytona? Jeg har hatt denne interessen siden 2007. Det startet med en klassisk blå Omega Seamaster uten Coax. Deretter Planet Ocean, og så en rekke modeller fra Breitling (med Blackbird som favoritt), før jeg i nov 2011 prøvde min første Rolex. Reidar Kjersem (Jeg er fra Ålesund) sa at det var noe eget med Rolex. Første uken etter at Sub C kom i hus skjønte jeg ikke hva han mente. Jeg kom da fra en Super Avenger Blacksteel og synes det hele virket puslete. 2 uker senere var jeg frelst. Det var faktisk noe helt spesielt. En helt egen opplevd kvalitet jeg aldri hadde fått av Omega og Breitling. Så spørsmålet mitt er: Er dette den jeg "ender opp med" (selv om alle på forumet vet at jeg er helt håpløs og aldri ender opp med en fast klokke), eller finnes det noe "bedre" i samme prisklasse som er enda mer tilfredsstillende? Jeg tenker kanskje på Daytona. Evt 16610 LV bare for å være litt vågal... Har dere synspunkter på om Daytona føles like bra eller om jeg blir skuffet i forhold til Sub'en?