Ja, prisene varierer. Akkurat nå er Daytona hot. Det er i hvertfall mitt inntrykk. Tidlig 2012, not so much. Slik har det også vært med andre modeller. Eks 16610LV og 16710 som var fryktelig populær en periode.
Tror mr. T har litt blandene følelser angående det salget der Men, den var noe eldre også om jeg ikke husker feil. 04-05.
Så - resultatet av denne tråden ble en salgstråd uten pris overhodet hvor det står at en hver som er på jakt etter en slik klokke vet hva den er verdt selv om du selv ikke viste selv når du eier en? Og i tillegg priset du deg helt opp i øvre sjikt på finn.no?
Hva var poenget med å få folk til å svare på denne tråden og kaste bort tiden sin egentlig?
Jeg vurderer å selge min Rolex Daytona, men trenger innspill fra ekspertene her på hva dere mener vil være riktig pris.
Klokken er en 2008 modell, kjøpt hos Lervig Ur i Haugesund.
Papirer, boks, garantikort er selvfølgelig med.
Så - resultatet av denne tråden ble en salgstråd uten pris overhodet hvor det står at en hver som er på jakt etter en slik klokke vet hva den er verdt selv om du selv ikke viste selv når du eier en? Og i tillegg priset du deg helt opp i øvre sjikt på finn.no?
Hva var poenget med å få folk til å svare på denne tråden og kaste bort tiden sin egentlig?
"Skambud trenger ikke sendes, dere som vil ha en Daytona vet hva de er verdt."
Ja, ikke 59...
Enig med christian, litt vel smålig oppførsel, "lang ventetid" og er jo bs, er ikke noe big deal men dette er jo stedet å påpeke det... om han får solgt den er en annen sak, mye mulig.