Hva F*** er poenget med Tudor?

Hva f*** er det som skjer på forumet? Er det agurktid; flott. Været utenfor reflekterer imidlertid ikke agurkene. Hvis man da ikke liker lollipopagurker som er slush eller snart bunnfrosne. :mrgreen:

Vi har jo alle våre personlige preferanser, noen gir fullstendig blaffen i kvalitet, historikk og funksjonalitet. Noen er kun opptatt av "Bling" eller utseendet, andre er fokusert på pris. Tudor vil nok aldri appelere til de som skal ha en moteklokke eller de som har fokus på pris, Tudor selger nok på historikk, funksjonalitet og klassisk design. Personlig synes jeg de gjør mye riktig og jeg synes absolutt de har laget en vinner i Pelagos, en fantastisk toolwatch som har en fin retrodesign og følger opp linjen fra gamle dager. Vintage Tudor submariners er flotte med en miks av Rolex kasser, bezel og basic layout på skive men har dog sitt særpreg.
Tom

Vi har jo alle våre personlige preferanser, noen gir fullstendig blaffen i kvalitet, historikk og funksjonalitet. Noen er kun opptatt av "Bling" eller utseendet, andre er fokusert på pris. Tudor vil nok aldri appelere til de som skal ha en moteklokke eller de som har fokus på pris, Tudor selger nok på historikk, funksjonalitet og klassisk design. Personlig synes jeg de gjør mye riktig og jeg synes absolutt de har laget en vinner i Pelagos, en fantastisk toolwatch som har en fin retrodesign og følger opp linjen fra gamle dager. Vintage Tudor submariners er flotte med en miks av Rolex kasser, bezel og basic layout på skive men har dog sitt særpreg.
Tom

Pelagos er utvilsom den "mest for pengene" man får seg hos Tudor. Med hensyn til at en titanium kasse blir dyrere å maskinere, dyrere på material og gir mer komfort angående alergi eller vekt foran stainless steel.
2824-2 er en beater som tåler ekstremt mye for prisen: Faktisk er det kanskje bare Miyota og Seiko som kan konkurere der.
Men som jeg sagt før: Hadde det vært mer på høyden av Tudor å bruke noen top-grade 2892-2 eta.
Uansett er Pelagos en vinner for disse som vil ha en Tudor med karakter...

Har du noen gang lagt øret inntil den dingsen du har der, @Ørjan???
Sier din "tikk-takk"???

8-D

He he, dere er vittige ler og ler, å ikke minst av han med pinsene. Thumbs up.
Ps: det finnes garantert en app som kan få iphonen din til å høres ut som ett mekanisk urverk av ypperste kvalitet ;)

Redigert av en moderator: