Her får du fortjent Steinhard kritikk, @Mr.Erling
Nå har det vært vonde år med krig og corona. Trodde ikke det kunne bli verre, men så gjenopplives denne tråden også…
Passer ikke 'Milsub'' (Submariner lagd for UK militæret og selges nå for mellom 1/2 - 3/4 mill. kr.), sammen med siste tilskudd av håndvåpen. En liten Glock 9 mm.
(Ps. jeg har vert er aktiv sports skytter i en mannsalder).
Vis vedlegg 287469
10/10
Ikke at det ikke syndes fra merket de forsøker å hedre her, men to forskjellige fonter, tre skriftstørrelser og "ADVENTURE AUTOMATIC" minner meg om noe som kunne stått på bakdøra på en 90-talls Suzuki firehjulstrekker.
.. trur du je overlever?Her får du fortjent Steinhard kritikk, @Mr.Erling
Alle begynner et sted. Noen med Steinhart. No hard feelings. Den diskusjonen er over. Poenget med Steinhart, og med «hva f… er poenget med Steinhart» slik tråden har utviklet seg - og noen vil si at tråden «har gitt og gitt» - er når du vet hva poenget med Steinhart er.Min aller først mekanisk klokke var en Steinhart. Lenge siden og jeg hadde ingen anelse om at den var faktisk en Big Pilot ohmaaarge. Tøff klokke, meget solid, rett og slett en suveren beater. Sikkert pådriveren til min kjærlighet for pilotklokker, selv om jeg går nå med IWC. Man må begynne et sted, og jeg har både gode minner og 0% skam om at reisen begynte med en SHBP. So stick that in yer pipe and smoke it, sunshine.
Uff. Dette var en reell zombie tråd, ja. 30 sider, TOM. Fikk ikke med meg det, dessverre. Beklager unødvendig bumpen, isf.
...og i snart 10 årAt denne tråden har skapt 30 sider med engasjement er smått fantastisk...
..og trådstarter har blitt 10 år eldre og virker å ha blitt så «avrundet» og «mild» at den provokative gleden med å dra i gang «morsomme» tråder har avtatt....og i snart 10 år