Gjennom tre tiår har jeg fylt dagene med klokker. Tøffe klokker, dyre klokker, arbeidsklokker. Herjet, skrapt og slåss. Og så kommer jeg på jobb idag. Med min shiny svindyre klokke. Og i løpet av hele overlappen var det eneste som kvernet i hodet min gamle billige Citizen military, nå på armen til min kollega som bryr seg like mye om klokker som jeg bryr meg om Bell & Ross...
Snakk om nedtur, eller opptur.
Der og da kunne jeg funnet på å byttet tvert med han. Uten å vite det sto han der med så mye for så lite. Så funksjonell, holdbar og tilgjengelig.
Før alle nå hamrer løs på meg om hvor jævlig de trenger en Deepsea når de skal bade så vil jeg bare minne om at flesteparten her slenger på seg en Seiko for denslags.
Zeitwerken til @Timekeeper skjønner jeg og ting i den klassen. Det er kunst.
Men alt dette imellom den og G-Shock har jeg akkurat nå problemer med...
Snakk om nedtur, eller opptur.
Der og da kunne jeg funnet på å byttet tvert med han. Uten å vite det sto han der med så mye for så lite. Så funksjonell, holdbar og tilgjengelig.
Før alle nå hamrer løs på meg om hvor jævlig de trenger en Deepsea når de skal bade så vil jeg bare minne om at flesteparten her slenger på seg en Seiko for denslags.
Zeitwerken til @Timekeeper skjønner jeg og ting i den klassen. Det er kunst.
Men alt dette imellom den og G-Shock har jeg akkurat nå problemer med...