Å det er en lang historie. Søk opp Norske skijegerbataljon, Hasselmann og Kaprolat.Norske SS-soldater? Skijegere hvor? Del gjerne
Å det er en lang historie. Søk opp Norske skijegerbataljon, Hasselmann og Kaprolat.Norske SS-soldater? Skijegere hvor? Del gjerne
Det er en P1000 Chronometer fra Vintage VDB. Tysk, håndlaget, nr 03/20 eks, modifisert ETA verk, Ø 48 mm, 55mm lug2lug, 28mm reim...Kul sak, noen ord om denne?
Du har i hvertfall truffet blink med valg av frueHar fått et herlig display fra AD av en god kompis, overtalt kona til ok på soverommet, tatt ned speil, sparklet og malt veggen. Jobber med oppsettet og gleder meg til malingen har tørket og hylla kan henges opp
Vis vedlegg 215429Vis vedlegg 215431Vis vedlegg 215430
Ingenting er gratis, så blir nok snart rosa stueDu har i hvertfall truffet blink med valg av frue
Om den står på stua, så tviler jeg på at du er gift..Ferdigstilt displayet og posteren. Kona ikke veldig happy med resultatet. Jeg er derimot veldig fornøyd
Vis vedlegg 215477
Skjønner henne godt. Det er opptil 5 sek differanse mellom klokkene. Rydd opp så skal du se at hun skinner som en sol igjenFerdigstilt displayet og posteren. Kona ikke veldig happy med resultatet. Jeg er derimot veldig fornøyd
Vis vedlegg 215477