Nei tar ikke denne sikkert, men kan dere ha gått fra By og inn til Greine hytta i Bærumsmarka?Lämna kidsa i bhg, mummy and daddy time
Vis vedlegg 126621
@Gin tar du denna?
Vis vedlegg 126622
Vis vedlegg 126623
Nei tar ikke denne sikkert, men kan dere ha gått fra By og inn til Greine hytta i Bærumsmarka?Lämna kidsa i bhg, mummy and daddy time
Vis vedlegg 126621
@Gin tar du denna?
Vis vedlegg 126622
Vis vedlegg 126623
Nei tar ikke denne sikkert, men kan dere ha gått fra By og inn til Greine hytta i Bærumsmarka?
Deler et glass Gammel Opland med Rampenissen og konstaterer at jeg ligger rimelig godt an til å runde 1000 innlegg på TS før 2018 er historie.
Vis vedlegg 126719
Hmm..det visste jeg ikke. Da har jeg i så fall litt dårlig tid. Dette svaret blir vel nr.998, tror jeg. Fin tradisjon, men spørs om det ikke må drøyes til en annen anledningFør i tden ble innlegg nr 1000 brukt til unboxing. Nå har du muligheten til å gjeninnføre det
Deler et glass Gammel Opland med Rampenissen og konstaterer at jeg ligger rimelig godt an til å runde 1000 innlegg på TS før 2018 er historie.
Vis vedlegg 126719
Haha, rart med disse nissene, altså God jul og godt nyttår du også!Rampenissen vår er ikke fornøyd før han får Gammel Opland.....God Jul, og Godt Nytt År @SantaMonica
Vis vedlegg 126801