Her en Rolex GMT master 16750 Pepsi med plexiglass i fra 1985 som jeg har hatt siden den var ny. Klokken har jubilee lenke som er godt brukt (slakk). Kjøpte i fjor en nyere Oysterlenke av Rolex Jonny men hvor endeleddene er til sub. og passer ikke helt til GMT'en.
Klokken har 3 eller 4 ganger vært inne til stor service hos Bjerke - sist i 2008.
Har sertifikat, bokser og regning på klokken, men mangler tags
Trodde jeg aldri skulle tenke på å selge den etter 25 trofaste år, men kjøpte i fjor en Yachtmaster som har overtatt som dagligur.
Tanken min med GMT'en er evt å spare den i 5 år til eldstemann er konfirmant, alternativet er å selge den nå å kjøpe en mer moderne og bruksvennelig Rolex til poden med safirglass.
Hva er en realistisk pris for min trofaste GMT? og hva ville dere ha gjort?
Er som dere kanskje ser også på jakt etter en Yachtmaster midsize (168622) til min kone etter at jeg solgte hennes Datejust 69160 i løpet av en dag på Finn.
Deres gode råd og prisindikasjoner ønskes
Klokken har 3 eller 4 ganger vært inne til stor service hos Bjerke - sist i 2008.
Har sertifikat, bokser og regning på klokken, men mangler tags
Trodde jeg aldri skulle tenke på å selge den etter 25 trofaste år, men kjøpte i fjor en Yachtmaster som har overtatt som dagligur.
Tanken min med GMT'en er evt å spare den i 5 år til eldstemann er konfirmant, alternativet er å selge den nå å kjøpe en mer moderne og bruksvennelig Rolex til poden med safirglass.
Hva er en realistisk pris for min trofaste GMT? og hva ville dere ha gjort?
Er som dere kanskje ser også på jakt etter en Yachtmaster midsize (168622) til min kone etter at jeg solgte hennes Datejust 69160 i løpet av en dag på Finn.
Deres gode råd og prisindikasjoner ønskes