Hva hadde du flippet av disse?

116610LN er jo selvsagt også en som er lett å få tak i, men tror det blir litt "feil" å sende ut en klokke som jo gir meg mer pæng enn hva som trengs til en 16570. Skjønner jo mer og mer nå at dette er tilnærmet umulig, for jeg sitter jo bare her og forsvarer alt dere foreslår at skal ut, hahaha.

Redd eneste løsning her er å åpne en single malt, jobbe hardt med flaska og ta en avgjørelse i fylla ...
 
Redigert:
Da er det hentet frem brune varer på over 21 år her, og 2254 er alt bumpet. Og det vurderes seriøst om ikke 3573`en også legges ut, og så får jeg heller trekke den som ikke går først.
 
116610 har du rett og slett ikke bruk for i dette selskapet. Forstår "motstanden" mot Breitling, men den har nå engang noe spesielt ved seg som du sjelden finner i andre klokker. At du i det hele tatt vurderer å selge 2254 er for meg en gåte. Det gror ikke slike på trær og prisene peker bare én vei. Når det gjelder Speedy så har jo jeg en viss erfaring med salg av disse. Jeg har angret begge ganger, men skal det en ny inn må det bli en pre-moon eller en "ekte" måneklokke.

Nei, selg ny-Rolexen. Du har jo 1680.
 
Jaeger, Sub og Speedy blir. Hvilken Sub du skal beholde? Nyere er bedre i min verden selv om den gamle er rå. Pam'en kan du jo prøve å lure på meg ;)
 
Går litt imot strømmen og sier ny-subben her. Breitlingen hadde jeg beholdt, men en subb kan du ja alltids ofre. Du har jo 2!
 
Og takk for innspill alle sammen:D Har vel innsett at det er umulig å bli 100% komfortabel med å flippe noe som helst her, så nå ligger både 2254 og Speedmasteren ute for salg, så får vi se hva som ryker først, for trenger strengt tatt ikke selge noen av dem, da konemor har utvist usannsynlig mye vellvilje i det siste (jeg aner at det ligger noe på lur her som kommer til å koste meg mye penger ...)