Hva i alle dager skjer her da?

Klokken er solgt, til meg :) Skal møte han på fredag i Bergen. Så vi får håpe det ikke er noe fishy 8) Har snakket med han på telefonen og virket ikke slik :mrgreen:

Men man vet jo aldri.... :?
 
Bullit skrev:
Haha! Du er faen ikke god Reidar :mrgreen:
Virker som en usannsynlig god pris iallefall, lykke til!

Har jeg aldri påstått heller :mrgreen:
Men tror det ikke før jeg står med klokken i hånden :D
 
Noe merkelig pris :roll: Etter det jeg har sett så langt så selges disse brukt for rundt 55K-60K.
Synes med en gang det var noe kjent med det bildet. Lurer på om jeg ikke har sett akkurat det fotografiet på Timezone for en tid tilbake, men husker ikke hvem brukeren var. Bildet er ihvertfall ekstremt likt på noe jeg har sett før, med bakgrunn og det hele.
 
Gratulerer Reidar, hvis alt er som det skal så har du gjort et lite varp! :D Bildet er forøvrig hentet fra rolex24h.com.
 
Har hørt en del rykter om han, så vi får se om han er å treffe på fredag. Sier bare at man vet aldri..... ;)
 
Du får uansett være en gentleman å poste bilder når du evt har den, for den klokka er bare helt råååå! Prøvde den og var helt solgt!

-Vegard
 
Ja det skal jeg selvsagt gjøre. Men er nok fare for at det er som mange av dere sier, for godt til å være sant! Men kan jo hende man er heldig... :) Jeg håper iallefall! :mrgreen:
 
Fantastisk pris. Håper dette går veien Reidar. Har hatt Deepsea selv og den er utrolig fet.
 
Bildet fant jeg på ebay fra en ikke ukjent forhandler der i alle fall.
Stusset på prisen selv. Spennende å se om dette er korrekt eller ikke!
 
Hvis du tar med deg cash, rkjersem, ta med deg et par store kompiser også ;)
 
ArthurF skrev:
Her går du langt i å si at dette er en kjeltring - unødvendig.

Vedkommende lett kan identifiseres via nummeret på finn.no.

Får håpe at han ikke leser her inne da...

Nå, hvis det var det dere leser inn i det beklager jeg. Ingen grunn til å anta det.
En dårlig spøk om et tilbud som virker for godt til å være sant.

Når det er sagt er jeg alltid forsiktig med å oppsøke fremmede folk fra Finn med en lomme full av cash.
 
Jeg tolket ikke anders sitt innlegg som et angrep på selger. Prisen og bildet gir god nok grunn til mistanke, og jeg hadde selv vært tvilsom til å møte opp med cash. Må være lov å fleipe litt på forumet uten at en skal arresteres til en hver tid.
 
TCCW skrev:
Jeg tolket ikke anders sitt innlegg som et angrep på selger. Prisen og bildet gir god nok grunn til mistanke, og jeg hadde selv vært tvilsom til å møte opp med cash. Må være lov å fleipe litt på forumet uten at en skal arresteres til en hver tid.

+1
 
Enig at det der høres ut til å være for godt til å være sant. Spennende å se hva som skjer.

Vær obs på tyvegodsproblematikk!
 
ArthurF skrev:
Er det bare jeg (og Per Danielsen) som synes at "konspirasjoner" opp mot en personlig annonse ikke hører hjemme her?


Nja. Jeg er faktisk litt enig. Det kan være mange grunner til at noen selger en klokke billig, og at det er noe muffens med den, er en av dem. Og hvis noen faktisk blir lurt av en klokkekjøper her inne, så synes jeg man skal pøse på med navn og det hele, men inntil det har skjedd, så synes jeg også at man

Og hvis jeg for eksempel plutselig trengte 10 tusen for å reparere en bil jeg var helt avhengig av i det daglige, og valgte å legge ut en klokken til lav pris for å få et kjapt salg og slippe pruting, så hadde jeg nok blitt litt sur hvis noen hadde antydet at jeg var en skurk, ja.

(men når det er sagt så synes jeg for så vidt kommentaren om kompisene var uskyldig nok...)
 
Jeg synes ikke det hører hjemme i kategorien "konspirasjoner" å ytre en sunn skepsis overfor en annonse hvor en ettertraktet, ny Rolex-modell selges til 25-30% under markedsprisen ellers brukt. Dere vet jo hva man sier; "det er ingenting som heter sterkt rabattert lunsj" :D Å advare mot å stille med nesten 40K i cash når du skal møte en helt ukjent fyr, er vel heller innenfor kategorien av hva man kaller "vanlige aktsomhets-råd", enn egnet som mistenkeliggjøring.

Dersom dette viser seg å være et skikkelig klokkevarp og ikke noe tull, så er jo det riktig hyggelig. Hvis dét viser seg å være tilfelle så vil jeg fremdeles mene at skepsisen i forkant har vært berettiget.

Det er meget mulig Per Danielsen ville tatt saken, men jeg tror ikke særlig på seier. 8)