Hva i alle dager skjer her da?

Her er det mange ting som taler for og imot!

-Han foreslo bankoverføring etter at jeg har fått klokken, så blir ikke noe oppmøte med cash 8)
-Etter mer info anser selger ikke klokken som solgt før den er overrakt kjøper, derfor er klokken bare i teorien solgt til meg, og han tar fremdeles imot tilbud for å kunne ha eventuelle kjøpere, dette forstår jeg godt i og med at mange som sier de skal kjøpe faktisk trekker seg i siste liten.

Det er vel noe i norsk rett som sier at man er uskyldig til det motsatte er bevist også ? :)

Jeg kjenner at jeg gleder meg mer og mer til fredag, enten så har jeg gjort et varp, eller så har vi fått avdekket en bedrager, han har nemlig hatt flere klokker til salgs på FINN og har også en Chopard liggende ute nå! :mrgreen:
 
Synes anders sin kommentar var helt grei. Pris og bilde tatt i betraktning så er det jo litt merkelig. Det må være lov å kommentere og fleipe litt så lenge man ikke er direkte usaklig eller stygg mot andre. Hvis alt skal være grav-alvor så blir det fort kjedelig. Jeg skulle gjerne sett enda mer fleiping og ikke minst temperatur her inne. Synes det er helt topp at folk er uenig og gir uttrykk for det, slik du gjorde nå ArthurF. Her går du mot strømmen og applaus til deg for det :!: :D
 
Så lenge selger er villig til å møtes f2f og det er mulig å foreta en grundig inspeksjon av klokken, så virker jo alt helt greit. Det er vel bare på ebay at folk fortsatt lar seg lure av DRSD'er til "lommepengepris" og fake Paneraier ;)
Reidar har jo tross alt gjort dette noen ganger! ;)

Håper på en god deal her :D

-Vegard
 
Har allerede hørt fra 3 andre som angivelig skal ha fått "kjøpt" klokken på lik linje med meg. Så spørs om ikke denne personen og saken bare er lureri. Jeg avventer iallefall til fredag med å halshugge selger :D
 
Ikke for å skuffe noen, men dette ser ut til å være en fake, se på krona det er noe som ikke stemmer.....

Regards
 
Dette begynner å ligne mer og mer på svindel. Flere fra TS har vært i kontakt med han og han oppgir forskjellige oppholdssteder til alle sammen. Derfor er dette en advarsel til alle: Styr unna :)
Bullit skrev:
Sven Bertil skrev:
Du har mail Reidar :D

Ja, Panerai har du ikke hatt ennå, Reidar :mrgreen:

Panerai har jeg faktisk aldri likt, Rolex for the money :D " Why choose number two, when you can choose the best ? :roll: :mrgreen:
 
hehe......Reidar har ikke store nok armer for Panerai........å i tillegg så ville han beholde klokken mer enn 5 dager hvis han kjøpte Panerai og det trur jeg Reidar er sterkt imot! :D :D :D
 
Sven Bertil skrev:
hehe......Reidar har ikke store nok armer for Panerai........å i tillegg så ville han beholde klokken mer enn 5 dager hvis han kjøpte Panerai og det trur jeg Reidar er sterkt imot! :D :D :D

Den synes jeg var på vei under sixpacken for å si d slik :mrgreen:
Har hatt PO XL 4 ganger, så er ikke armene det kommer an på 8) , men når utstyret ellers er stort så har jeg ikke behov for store klokker :D :D :roll: :mrgreen:
 
Er det han ja!
Gjorde litt reasearch på en 14060m som var tilsalgs på finn rett før jeg kjøpte min egen, og da var han selgeren. Fant en artikkel og to om han og :mrgreen:
Edit: Var snakk om en ca. mnd. gammel 14060m som var til salgs for 25k, følte det var litt for godt til å være sant, så stod over. Var nok like greit :D
 
rkjersem, kommer du til å oppsøke ham for å se på klokken?

Hadde han holdt til i Oslo hadde jeg helt klart tatt en tur for å se på disse klokkene hans. Dersom det åpenbart dreier seg om fake ur hadde jeg sporenstreks levert en politianmeldelse. Om klokkene er i orden er det likevel noe snodig over å love klokkene bort til en masse forskjellige folk.

Det er såpass mange uklare parametere her at jeg håper noen har anledning til å kaste mer lys over saken.