Hva kan være galt med denne?

Medlem
23. aug. 2011
Sted
Hedmark
Jeg leter med lys og lykter etter en Speedmaster fra 1969. Først og fremst fordi det er året jeg ble født, men også fordi det er selve "måneåret". Nå er denne til salgs på ebay: http://www.ebay.com/itm/OMEGA-Speed...ristwatches&hash=item337048aa9d#ht_8831wt_922
Den har foreløpig ingen bud, selv om det etter min oppfatning er en nokså pen klokke til en fornuftig pris. Jeg er klar over at det er når auksjonen nærmer seg slutten at budene øker på.

Mye mulig at jeg tar feil, men hva kan være galt med denne? Det at klokken befinner seg i Sør-Amerika vet jeg er et motargument.
Hva er riktig pris på en slik klokke? Jeg synes prisene varierer veldig på tilsynelatende nokså like klokker.
Håper noen har noen synspunkter på dette?

Hvis noe er for godt til å være sant, så er det som regel det!

Jeg tipper du oppsummerer det rimelig godt. Pre moon vil jo mange ha 321 kaliberet som satt i de tøffe karas klokker. Men her har du en med cal 861 fra en selger i sør-amerika uten noen lenke. Til 15000 ferdig tollet.

Tja, virker jo faktisk som om dette er en god deal. Selgeren har mange salg fra før av og gode tilbakemeldinger. Selv om han sender fra Sør-Amerika så er det mange salg i samme kategori; klokker og klokkedeler.

Ut ifra bildene såvidt jeg kan se kan man også såvidt skimte Omega-symobolet i glasset i bilde nr. 11. Dette er jo noe svært mange kopier ikke har. :)Jeg ville sendt et par mail. med selger og forhørt meg om klokken, og hvorvidt han svarer ryddig og ordentlig. :)

Takk for tilbakemeldinger.
Terskelen er litt høy for å sende såpass mye penger over atlanteren. Jeg har sendt selgeren noen spørsmål og avventer svar, så får vi se.
Jeg synes ikke prisen, foreløpig, er så avskrekkende i forhold til mange andre jeg har sett. At den mangler lenke påvirker sikkert prisen, men jeg vil uansett foretrekke å ha den på lærreim.