Hva lytter dere til om dagen? (Youtube-videoer)

Det var tider, det - «bodde» på Ibiza somrene ‘98, ‘99, ‘00 og ‘01.... Kommer aldri til å glemme da jeg og noen kompiser ble invitert på privat nachspiel med Judge Jules på Café del Mar i ‘99:cool:
Var på Ibiza i ‘98. Bodde hos noen som jobbet der nede, og visste hvor og når man skulle være på de ulike stedene. Sykt gøy!
I dag hadde jeg ikke tålt tempoet eller nivået på drikkingen. Helflasker med sprit og en håndfull redbull. No problem!

• Liker
Reaksjoner: Consigliere
Var på Ibiza i ‘98. Bodde hos noen som jobbet der nede, og visste hvor og når man skulle være på de ulike stedene. Sykt gøy!
I dag hadde jeg ikke tålt tempoet eller nivået på drikkingen. Helflasker med sprit og en håndfull redbull. No problem!

+1:mrgreen:

Samme her, en bekjent jobbet der nede, og han hadde brukt tiden godt på å bli kjent med de rette partyfikserne. En nødvendighet på Ibiza, så slipper man køer, kommer inn på «lukkede» eventer og VIP-rom.

Håper du fikk med deg solnedgangen på Las Salinas, morgenklubb på Space, de gigantiske show’ene på Amnesia og Privilege, for ikke å glemme Es Paradis, Pacha og Eden :)

Har noen kompiser som fortsatt reiser ned en langhelg i løpet av sommeren/høsten, men jeg har innsett at jeg er blitt for gammel :p

Det går i litt gamle slagere.
Disse tåler godt tidens tann.

Theater of Tragedy sin siste konsert (jeg var på nest siste på John Dee):

Sentenced sin siste konsert:

De gamle er fortsatt eldst. Rocker fortsatt.

8

Det ble mumlet om at det var tid for å finne frem julestjerner og fjas for å pynte for advent.

Jeg syntes det var litt tidlig med julepynt, så jeg fant frem en av de alternative juleplatene mine for å ha musikk til arbeidet.