Hva skjer om 124060 kommer til våren? Viderefører de listen eller er det«all bets are off»?1 til 1.5 år
Hva skjer om 124060 kommer til våren? Viderefører de listen eller er det«all bets are off»?1 til 1.5 år
Det vet jeg ikke men så lenge man har depositum inne så vil jeg anta at man står videre på listen.Hva skjer om 124060 kommer til våren? Viderefører de listen eller er det«all bets are off»?
Hmm. Utrolig merkelig. Hvertfall at de ikke engang ville ta ned informasjon for å vurdere søkeliste.
Hvis du likner på avataren din, så er det kanskje ikke så rart?
Neida, jeg vil anbefale deg å dra innom Askeland i Kristiansand, og ta en god prat med Hadda. Jeg ser ikke bort i fra at hun kan hjelpe deg med det du trenger fra Askeland i Stavanger
Noen som har noen formening om at Rolex er i ferd meg å slå på kranen?
Du har denne fyren: https://www.watchpro.com/corders-column-rolex-drought-will-ease-within-two-years/
Marc Goldberg hadde noen notater om det i sommer:Og John P har en video om det i dag:
Alt er spekulasjoner selvfølgelig, men man skulle tro at problemene i Asia (Hong Kong markedet var det største klokkemarkedet i verden) at klokker vil bli mer tilgjengelig i resten av verden
Vel Bjerke så neppe avataren min over telefon og epost