Målet mitt er å spare til en helt ny Rolex. Om det går via andre brukte eller jeg bare sakte men sikkert får råd til en helt ny SUB aner jeg ikke foreløpig.
Har fått veldig sansen for Zenith etter at jeg hadde valgets kvaler tidligere i høst.
Panerai er også kult, men da måtte det bli et eksemplar på max 43mm hvis det finnes
Samlingen min blir de gamle klokkene mine samt det jeg har arvet og fått av arbeidsgiver.
Hvorvidt jeg tar meg råd til å ha tre ur som trenger service a 5k hvert 5. år gjenstår å se. Glemmer faktisk Air Kingen til kona innimellom.......
Det jeg vet pr. nu er at 16610en jeg kjøpte i høst vokser seg sakte men sikkert til på armen etter at den nå har vært uten problemer i flere uker. Det er en nydelig klokke, men tanken på en 116610 helt ubrukt fra Lervik, ubesudlet av andres pølser, lurer i det fjerne. La meg derfor kalle det et foreløpig mål.
Ellers så synes jeg GMT Master II og ExplorerII er nydelige klokker, men jeg aner ikke hva jeg skulle brukt den 4. viseren til
Koser meg på forumet og leser poster og sjekker kjøp og salg fra tid til annen. Er dog livredd for å gjøre et dårlig kjøp, eller kjøpe for dyrt, så det spørs om jeg tar spranget der. Litt kjip med andre ord
Herlig er det imidlertid at vi vet lite om tiden som kommer.
Det å være interessert i klokker og unne seg en skikkelig klokke noe de færreste egentlig gjør, i allefall i min bekjentskapskrets, er mitt bilde på det å sette pris på seg selv og leve livet.
Vi lever kun en gang og får ingenting med oss dit vi drar.
Foreløpig God helg fra meg.