Hva synes dere?

Da var den med sekundviser bestilt :neutral:
Stygt redd for at jeg har dratt på meg en uheldig vane nå;)

Har allerede lyst på en diver med matt sort kasse.....:p

Leste tidligere en gang at www.creationwatches.com sender klokkene som gave slik at en slipper fortolling, stemmer dette?
Noen som har fått klokken sin stoppet og avkrevd toll?

Gratulerer med kjøp! En dyr hobby er i gang ;)

Angående det siste du skriver om...skulle ikke du på PHS? ;)

Hehehe, jeg spurte bare om det automatisk ble sendt som gave;)
Jeg ville bare vite om det på forhånd slik at jeg kan advare tollvesenet om min pakke, slik at jeg kan betale avgiftene mine ;)

Grattis, Seiko Premier er fine klokker med skyhøy kvalitet i forhold til prisen.

Takk så meget!

Overrasket over all den positive responsen jeg har fått her, regnet med lynsje-stemning da jeg tok avstand fra mekanisk ur og divere.

Det må jeg si, et forum hvor ikke alle bare slenger drit til hverandre tilhører skjeldenhetene. Og at folk gratulerer meg for yrkesvalget, noe som ikke har noe med klokker å gjøre, er hyggelig.:) Ett virkelig trivelig forum dette her, og jeg er helt sikker på at alle her inne er enig med meg og setter pris på det!

Overrasket over all den positive responsen jeg har fått her, regnet med lynsje-stemning da jeg tok avstand fra mekanisk ur og divere.

Det må jeg si, et forum hvor ikke alle bare slenger drit til hverandre tilhører skjeldenhetene. Og at folk gratulerer meg for yrkesvalget, noe som ikke har noe med klokker å gjøre, er hyggelig.:) Ett virkelig trivelig forum dette her, og jeg er helt sikker på at alle her inne er enig med meg og setter pris på det!

Når skal du på opptak? Har selv en bror som satser på politi i år.

Det er Tidssonen det :D

Og ja jeg er enig med deg. På de fleste andre forum jeg har vært innom, for ikke å si alle, er det til dels mye ufinheter ute å går.

Når skal du på opptak? Har selv en bror som satser på politi i år.

I begynnelsen av juni, i Oslo:)
Satset også for to år siden, da hadde jeg ikke snittet.

Nå har jeg forbedret snittet og tatt laseroperasjon + litt alderspoeng. Regner med å komme inn:)

Så da skal jeg stoppe alle dere fartssyndere! Forhåpentligvis har jeg noe annet enn den Seikoen rundt håndleddet innen den tid:cool:

Vi på TS er positive og lynsjer sjelden noen...;)

Men noen reaksjoner på klokken kan muligens komme når du møter virkeligheten blant andre PHS studenter....
Har et bestemt inntrykk av at det store flertallet bruker dykkere / Casio/ G-Shock o.l. :cool:

Lykke til med opptaket!

Min bror kjøpte seg for noen år tilbake en Seiko Coutura (quartz) og den har fått mye juling! Fremdeles ingen riper å se i safirglasset og den går som ei klokke! (doooh)
Derfor det var viktig for meg med quartz og safir-glass.

Skal lage en unboxing så snart den kommer, når enn det blir. Her betalte jeg 100kr ekstra for ekspresslevering. Den befinner seg fremdeles i Singapore, selv om jeg ble lovet en levering på 3-5 dager.

Gnomon har levert hjem til meg kjappere enn butikker i norge når jeg har tatt den ekspress EMS shippingen.

3 dager har vært normen for min del.

Skal lage en unboxing så snart den kommer, når enn det blir. Her betalte jeg 100kr ekstra for ekspresslevering. Den befinner seg fremdeles i Singapore, selv om jeg ble lovet en levering på 3-5 dager.

Gleder meg til unboxing, 3-5 dager går det nok ikke. helger og helligdager kan du plusse på, pluss det kan være den ligger hos tollen i oslo i en dag og viss du er litt uheldig. tipper det tar 8 dager med helgen fra han sier den er blitt sendt.

Gleder meg til unboxing, 3-5 dager går det nok ikke. helger og helligdager kan du plusse på, pluss det kan være den ligger hos tollen i oslo i en dag og viss du er litt uheldig. tipper det tar 8 dager med helgen fra han sier den er blitt sendt.

EMS ekspress er litt anderledes... denne blir levert på døra av et postbud og du signerer på at du har fått den.

EMS Ekspress er kjapt. Veldig kjapt.

Er det noe spennende med en unboxing da? Andre unboxinger her på forumet er av klokker i klassen 50k ++ hvor klokken kommer i en elfenbensboks av mammuttann. Denne kommer sikkert knapt nok i en brun alkis-papirpose:p

Huff, klokken min har ankommet Paris, noe jeg på tidligere tråder har lest er helt grusomt :-?

.

Paris er for det meste bare spennende med fedex om jeg ikke husker helt feil..

En unboxing er alltid moro, uavhengig av hva som er inni boksen :)

Er det noe spennende med en unboxing da? Andre unboxinger her på forumet er av klokker i klassen 50k ++ hvor klokken kommer i en elfenbensboks av mammuttann. Denne kommer sikkert knapt nok i en brun alkis-papirpose:p

Huff, klokken min har ankommet Paris, noe jeg på tidligere tråder har lest er helt grusomt :-?

.

Unboxing er alltid morsomt! Uansett prisklasse!
Det er som en liten kollektiv julaften!:cool: