Hva synes dere?

shipment.jpg

Neste stopp, Gardermoen?

.

shipment.jpg

Neste stopp, Gardermoen?

.

Ja, og nå starter den virkelige ventingen :p

Bring har en tendens til å forsinke pakkens ankomst. Den bruker ofte kortere tid fra Singapore, USA, Kina, Japan (eller hvor det nå måtte være) til Norge, enn den gjør fra Gardermoen til bestemmelsesstedet...

Den ville tydeligvis innom Danmark og Sverige når den først var ute og reiste..
Nå er den på:

Gardermoen N - Int'l shipment release

Dvs at skattemyndighetene holder den som gissel?

.

Dvs at skattemyndighetene holder den som gissel?

.[/QUOTE]

Så så ta det med ro. Alt løser seg når du har betalt løsepenger :)

Huff, har hørt at disse karene er harde! Forhandlinger nytter ikke, og ikke kan jeg melde ifra til politiet. Da er vel eneste utveien å betale løsepengene:(

Har enda ikke fått noen mail om hvor stor sum det er snakk om, eller er de så treige at de sender det i brevform?

Huff, har hørt at disse karene er harde! Forhandlinger nytter ikke, og ikke kan jeg melde ifra til politiet. Da er vel eneste utveien å betale løsepengene:(

Har enda ikke fått noen mail om hvor stor sum det er snakk om, eller er de så treige at de sender det i brevform?

Ja, men heldigvis kommer løsepengekravet i etterkant av utleveringen av gisselet :)

asdf.jpg

Dette er min sann smått frustrerende!
To dager fra Singapore til Norge
På Gardermoen har den ligget i 4 dager uten at den har kommmet til "At local FedEx facility"

Jeg som skulle fått klokken i går:(

Når jeg hadde en levering fra creationwatches med samme sendings alt. som deg kom den plutselig hjem på døren, selvom det på sporingen til FedEx stod at den befant seg på Gardemoen. (så ble den oppdatert igjen etter jeg hadde fått utlevert pakken). Så den kan nok plutselig dukke opp, og det er nok noe slakk i oppdateringene fra FedEx, men å få pakken igjennom Gardemoen tar generelt godt med tid ;)

Også dukker det nok, som jayeff nevner, opp en liten regning fra FedEx om en god stund.. Og evt toll er litt bingo etter mine erfaringer..

asdf.jpg

Dette er min sann smått frustrerende!
To dager fra Singapore til Norge
På Gardermoen har den ligget i 4 dager uten at den har kommmet til "At local FedEx facility"

Jeg som skulle fått klokken i går:(

Tast inn tracking no. på www.bring.no

Det er ikke alltid at statusen blir oppdatert på FedEx sine sider.

Lastet opp i bilen kl 10.. De neste halvtimene vil gå fryktelig tregt..
Skulle ønske det var gps-sporing på bilene slik at vi kunne sett på et kart hvor bilene var i sanntid:)

Lastet opp i bilen kl 10.. De neste halvtimene vil gå fryktelig tregt..
Skulle ønske det var gps-sporing på bilene slik at vi kunne sett på et kart hvor bilene var i sanntid:)

Gjør som meg; ring til Bring og spør om de vet sånn ca. når sjåføren kommer. Si at du hadde tenkt deg ut en tur, men ville vente til pakken kom. Da ringer de som regel sjåføren og spør :D