J
Klokken har blitt litt diskutert her.
Synes ikke noe om å kopiere LV´n. Jeg liker godt den svarte modellen. Og nei, jeg vil ikke si at det er dobbelmoral, fordi den grønne inserten er varemerket til LV.
Det er en av Breitlings aller flotteste modeller. At Rolex skal ha enerett på fargen grønn på en klokke, eller at Breitling skal beskyldes for plagiat når de bruker den virker litt tullete IMO![]()
At grønn bezel dukker opp først nå tyder vel bare på at de har holdt igjen denne til Rolex ditchet sin LV til fordel for hel-grønn sub.
Neppe. Tror du virkelig Breitling kjente til at Rolex skulle lansere en helgrønn LV i år? Tror heller Breitling likte looken av en grønn insert, og ville ha litt av kaka.
Et spørsmål til folket: Om Breitling hadde lansert en Heritage med Pepsi eller Coke insert. Hadde det vært helt OK?
Jeg synes grønn bezel er greit.. Men jeg tror jeg hadde "reagert" på pepsi!
Et spørsmål til folket: Om Breitling hadde lansert en Heritage med Pepsi eller Coke insert. Hadde det vært helt OK?
Hvorfor det? Hva er egentlig forskjellen?
edit: Det hørtes litt skarpere ut enn det som egentlig var meningen... Bare et spørsmål, altså![]()
Vet ikke.. Det er bare en "følelsesmessig" greier
Det å reagere er kanskje feil måte uttrykke seg på, men jeg tror assosiasjonen ved en pepsi-bezel hadde vært Rolex. Grønn bezel ga meg faktisk ikke det, selv om jeg også selvfølgelig ser hva det ligner på![]()