Hva synes vi om denne?

Altså grønn er en farge. Som UJU påpekte så har Breitling flere farger på disse bezelene, og at de kommer med en grønn er ikke det minste "kopi-aktig" IMO.

Jeg bruker å ha rimelig lav terskel for hva jeg synes er å tråkke over, men grønn bezel fra Breitling er helt ok...

Hvis Rolex lanserte en SS med blå bezel, hadde det vært å plagiere Breitling?

Pepsi og Coke hadde ikke vært ok, for det er ikke én tilfeldig farge, men et designmessig grep som også har en funksjon på en GMT-klokke.

Jeg synes det er fascinerende å se at folk synes det er greit med en grønn LV insert på en Breitling, men at en Pepsi og Coke insert hadde vært feil.

Slik som dere synes om en Pepsi og Coke, er mitt syn på den grønne. Fordi jeg mener (i mitt hode) at den grønne inserten var noe distinkt når den kom, og er derfor noe jeg kun forbinder med Rolex, på lik linje som jeg forbinder en Coke og Pepsi insert med Rolex.

Jeg respekterer andre meninger, og det faktum at folk flest syns det er helt greit med den nye Heritage`n beviser jo at Breitling har lykkes. Mine gratulasjoner går til den lite kreative avdelingen hos Breitling ;)