Hva synes vi om denne?

Medlem
24. mai 2011
Sted
Bergensområdet
Vanlivis er jeg ganske så klar i min smak om klokker - enten eller. Men denne Hamilton Scuba Khaki King blir jeg ikke enig med meg selv om. Er det for mye bling? Mørkeblå bezel og hvit skive er bra, men jeg er usikker på alle de "forgylte" detaljene på en såpass billig klokke - dvs ca 800$. Er det en litt krampeaktig Rolexhomeage, eller en helt grei klokke for glade dager med jordbær og hvitvin i solnedgangen?
Hamiltonscuba.jpg

5ej2as.jpg

Alt for travel skive i mine øyne. Hamilton har mange tøffe modeller, men denne blir altfor rotete. Urkassen ser jo fin ut og det samme med viserne.

-V

Vanlivis er jeg ganske så klar i min smak om klokker - enten eller. Men denne Hamilton Scuba Khaki King blir jeg ikke enig med meg selv om. Er det for mye bling? Mørkeblå bezel og hvit skive er bra, men jeg er usikker på alle de "forgylte" detaljene på en såpass billig klokke - dvs ca 800$. Er det en litt krampeaktig Rolexhomeage, eller en helt grei klokke for glade dager med jordbær og hvitvin i solnedgangen?
Hamiltonscuba.jpg

5ej2as.jpg

Jeg synes den er flott.
Forseggjort og sporty på samme tid.
Hamilton er mye ur for pengene!

På det første bildet ser den grei ut, men jeg skjønner hva du mener med de blanke detaljene når jeg ser det andre bildet. Prisklassen har ikke noe å si for hvor mye blankt det kan være på klokken. Det viktigste er at du selv liker den. Som Frodo påpekte for meg en gang, så er det ikke forumet som skal bestemme hvilken klokke du skal kjøpe/like.

Om du føler at dette er den rette så er det kjøpsgrunn god nok.

PS: Her inne finnes det til og med folk som ikke liker Seamaster 2254.50 og da sier det selv at du må lytte til ditt eget hjerte:D:D:D