Hva syns dere om størrelsen?

Det syns jeg du burde. Er jo en trivelig lørdagssyssel det.
Hehehe!! Da er du ikke alene om den følelsen :D Da jeg var innom for å titte på LV for et par uker siden var de bare blide og fornøyde. Fikk jo til og med lov å ta bilde uten at de rynket på nesen av den grunn. Bare å være ærlig, så får du helt sikkert se.
Når du har vært der en 4-5 ganger, og du handler gang nummer 6, blir det som julaften, nyttårsaften og påske på en gang både for deg og dem :cool:

He he :)
Ja, kom meg ikke dit i dag gitt, litt børst i går :D
Men mandag tenker jeg det blir en tur innom :)
Bra det ikke bare er meg som har den da :D

Bare å handle.

Når en ser på bildet ser størrelsen helt perfekt ut. Den nye kassedimensjoneringen til Rolex (som startet med GMT-master hvis jeg ikke tar mye feil) har jeg enda til gode å se på noens arm og tenke at den så liten ut. Dette med størrelse er uansett først og fremst en vanesak.

Jeg valgte selv en annen klokke fremfor den du har der for snart et år siden (hadde begge foran meg hos Bjerke) og må innrømme at jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt Rolexen. Det er superkul.

Når en ser på bildet ser størrelsen helt perfekt ut. Den nye kassedimensjoneringen til Rolex (som startet med GMT-master hvis jeg ikke tar mye feil) har jeg enda til gode å se på noens arm og tenke at den så liten ut. Dette med størrelse er uansett først og fremst en vanesak.

Jeg valgte selv en annen klokke fremfor den du har der for snart et år siden (hadde begge foran meg hos Bjerke) og må innrømme at jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt Rolexen. Det er superkul.

Det er jeg helt enig i :) Den er ganske kraftig til å være 40mm med det nye designet. Utrolig kult og fortsatt tidløst som en sub. Samtidig har den grønne fargen en kul effekt.

Hehe, kan jeg spørre hva du valgte isteden? :)

Liten? Synes liten kasse er stor nok jeg. Men nå har ikke jeg snekker hender akkurat.

2499a4da.jpg

Tror det blir liten kasse den dagen jeg kjøper en sub, med mindre det blir en LV, for den er rå. Grønn besel grønn skive er i tillegg eneste suben kona liker. Håper du tar et "fornuftig" valg.

Liten? Synes liten kasse er stor nok jeg. Men nå har ikke jeg snekker hender akkurat.

2499a4da.jpg

Tror det blir liten kasse den dagen jeg kjøper en sub, med mindre det blir en LV, for den er rå. Grønn besel grønn skive er i tillegg eneste suben kona liker. Håper du tar et "fornuftig" valg.

Den delgullen der ser da ut til å sitte som et skudd på deg hvertfall :D

LV er bare digg! Madammen har gitt klart uttrykk for at hun likte den godt, så godkjenningen er på plass sånn sett. Ja, i den grad fornuft styrer et klokkekjøp i denne skalaen, så skal jeg nok være fornuftig ;) Rolex er da utrolig fornuftig egentlig!!

Vi er da alle fornuftige mennesker?!?

Om finansministeren også har gitt sitt tilsagn er det jo ikke noe mer å tenke på...

Enig. Da er det ingen ting å lure på. Skulle jeg fått igjennom et slikt kjøp nå er jeg redd jeg måtte truet med kabinettspørsmål og selv da er utfallet ikke gitt.:(

Vi er da alle fornuftige mennesker?!?

Om finansministeren også har gitt sitt tilsagn er det jo ikke noe mer å tenke på...

Ja, det kan det ikke være mye tvil om. Når man ser på urene som vanker her inne er det fornuft i bøtter og spann!!

Hehe, finansministeren har gitt tilsagn. Eneste aberet er jo at jeg må skaffe finansene selv, og det kan ta litt tid er jeg redd...

Enig. Da er det ingen ting å lure på. Skulle jeg fått igjennom et slikt kjøp nå er jeg redd jeg måtte truet med kabinettspørsmål og selv da er utfallet ikke gitt.:(

Hehehe!! Du har ikke vurdert å kuppe rollen som finansminister da? :cool: