Hva tror folket om denne?

Litt for mye bling bling for min smak :D , men breitling har mye fint, liker spesielt blå superocean XL-modellen ..

Vel, jeg liker ikke Breitling (i alle fall ikke moderne Breitling), og gull/stål synes jeg vanligvis er sykt harry....

Så den satt...... ikke spesielt godt hos meg! Men er du typen, og synes det der er stas - så kjør på! Ikke hør på meg....

Føyer meg til krille her...

Jeg kan godt være enda mindre diplomatisk også :)

Enig, - ikke kult
med stål og gult...

Selv om jeg har hatt denne. :)
20060201_0212.jpg

Cockpit fra 2006

Synes rett og slett ikke Breitling designet passer med gull/stål. Dette er noe jeg dog synes Rolex har fått til bedre.

Venter på denne i posten nå, håper jeg blir fornøyd :mrgreen:

47_484040754.jpg

He, he.. Og dommen fra juryen var enstemmig :D

Jeg synes klokka faktisk ser litt kul ut - men samtidig blir den kanskje litt over grensen til å bli harry - noe jeg ikke hadde vært komfortabel med over tid.. TT Breitling passer kanskje best på rem..

Takk for innspillene - så får vi se hva som blir handlet inn neste gang. Øverst på lista nå står vel et Rolex sportsur i stål..

Ha en fin søndag!

H

Vel... hva kan jeg si :oops: :mrgreen: . Litt harry er jeg antageligvis da. Jeg følger nok ikke moten helt, two-tone er ikke i skuddet for tiden. Selv om det alltid er interessant å høre andre sine meninger, må jeg til syvende og sist følge min egen smak. Her er min EVO :D

imgp0891v.jpg

rkjersem skrev:
Synes rett og slett ikke Breitling designet passer med gull/stål. Dette er noe jeg dog synes Rolex har fått til bedre.

47_484040754.jpg

Har du noengang blitt fornøyd rkjersm :D
Hvilke klokker har du fpr øyeblikket i din samling?

rkjersem skrev:

47_484040754.jpg

Har du noengang blitt fornøyd rkjersm :D
Hvilke klokker har du for øyeblikket i din samling?

Hvem sier at TT ikke er i skuddet? Det er faktisk svært så moderne akkurat nå. TT og Gull er i skuddet som aldri før, ifølge en oversikt over solgte ur i europa og USA. Jeg finner ikke linken til den påstanden, men har lest det for ikke så lenge siden :)

HerrUr skrev:
Vel... hva kan jeg si :oops: :mrgreen: . Litt harry er jeg antageligvis da. Jeg følger nok ikke moten helt, two-tone er ikke i skuddet for tiden. Selv om det alltid er interessant å høre andre sine meninger, må jeg til syvende og sist følge min egen smak. Her er min EVO :D

imgp0891v.jpg

Du har nok sikkert rett i det, mener å ha hørt det samme om two-tone. Men tror det gjelder den vanlige uinteresserte mannen i gaten, og ikke for klokkeentusiaster som oss. Har et klart inntrykk av at flertallet her og på andre klokkefora også, ikke har så mye til overs for TT for tiden. TT tilhører 1990-tallet har jeg sett blitt skrevet :roll:

Selv både har jeg, og har hatt TT klokker og gullklokker.. De jeg har likt best var vel Rolexene TT Sub og Day Date 18K YG.. Idag har jeg en TT Datejust og en 18K Omega..

Om klokkene er harry eller ikke tror jeg også avhenger av hvem som bruker dem. På Rolexforumet på TZ har jeg sett noen bilder av folk med gullrolexer, som gir et helt annet inntrykk/utstråling (les: overlesset med gullkjeder, ringer og armbånd) enn de verdiene jeg følte at jeg utstrålte når jeg brukte samme klokka..

Når alt kommer til alt, så er smaken som baken..