Hva ville du kjøpt for 200K?

De jeg har ;)

+- et par stk kanskje.

Egentlig umulig å si. Skulle det vært en måtte det bli Nautilus.

Men det måtte nok blitt tre, og da må du ha en Speedy og en Rollie (Exp eller Sub) + en eller annen dressy.

Men da er det jo finanser til en eller to til?

Nei, dette er håpløst :)

Siden det ikke står noe om hvilken valuta de 200k er i så går jeg for min drøm som man kanskje får brukt for 200k pund:cool: da hadde det ganske sikkert blitt en Maitres du Temps chapter one i RG:)

Hadde det her noen gang vært en problemstilling, så hadde jeg fader meg tatt en helt helgull sub!!

Jeg er jo ikke noen Rolex mann, men så syntes jeg bare den er så "grisete" at jeg får mer og mer lyst på en! :S

200k er ikke nok til å kjøpe DEN ENE (Daytona Paul Newman...6262/6263 eller der omkring) så da blir valget som følger:

Rolex Explorer ref. 1016 - Ville da gått for et eksemplar fra 1980 - tallet i perfekt stand
Rolex Submariner ref. 1680 Red
Rolex Daytona ref. 16520 med El Primero urverk

Rolex Explorer ref. 1655 ville også vært et veldig aktuelt alternativ til en av de 3 nevnt ovenfor - mulig jeg hadde byttet ut 1680 for 1655.

Og ja....hvis noen lurer, så er jeg helt hekta på Rolex :D

I dag:

Explorer 39mm

Seadweller Edit: Bytter selvsagt denne ut med JLC Master Compressor Navy Seals el.l - skjønner ikke hva jeg tenkte på i dag tidlig.

IWC Ingenieur Mission Earth

Omega SMP titan m/sverdvisere

I morgen: Noe annet

Etter gullfeberen som er her inne om dagen er jeg selvfølgelig påvirket, så akkurat nå ville jeg gått for: Rolex GMT II helgull som hovedklokke, og en Audemars Piguet 15300ST. Dette blir vell rundt 200k +/- noen tusen :p Men spør meg igjen i morgen, og kanskje jeg svarer noe annet ;)

Denne for halve beløpet brukt:

Patek-Philippe-5109P-Gondolo-5591-fgw.jpg

Resten på en slik brukt:

lange-und-soehne-1815-jeans.jpg

400 000 Casio G-shocks... :p

Jeg er ikke sikker. Jeg tror at jeg ville gått for en brukt Patek eller noe lignende. Eller kanskje fullt opp med litt billigere enkeltstående klassikere (redsub osv.). Veldig vanskelig å si for min del :)

Jeg visste at G-shock ikke var noen dyr klokke, men hvor finner du dem til 50 øre ?:D